Terug

Farys

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

I. V.

Naar: Farys

12/10/2024

Betreft: Betwisting van factuurnummer 3.602.931.622 van 27/09/2024 Geachte mevrouw/heer, Op 04/10/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 1367,58 . Dat moet echter een vergissing zijn: wij verbruiken niet zoveel water per jaar en hebben ook nergens een lek. Vorig jaar hebben wij een nieuwe digitale meter van farys gekregen en vermoedelijk is er daar de oorzaak van dat er een meer verbruik is. Wij zijn maar met twee personen die water verbruiken. Ons normaal verbruik is rond 66 m3 en nu ineens 189 m3 dat is een verbruik van 3 jaar. Waar is dat water naar toe? Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 1367.58 wel in schijven en dat verdeeld over 12 maanden en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Farys

Naar: I. V.

22/10/2024

Geachte heer, mevrouw Wij bezorgen onze klant - onder meer om redenen van privacy - een antwoord via een aparte e-mail. U vindt meer informatie over ons privacybeleid op www.farys.berivacybeleid. Heeft u nog vragen, dan helpen wij u graag verder via www.farys.be/contact of via het nummer 078 35 35 99. Met vriendelijke groeten Farys klantendienst Oorspronkelijke tekst Van:klachten@test-aankoop.beAan:Klantendiensten klantendienst@farys.beCC:Verzonden:14.10.24 12:22:28Onderwerp:Farys ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform