Terug

Family Card zonder vermelding aankoopdatum gekregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: KINEPOLIS GROUP

15/05/2017

Ik heb een Family Card cadeau gekregen. Deze kaart moet binnen de 30 dagen voor de 1ste keer gebruikt worden. Ik wou de kaart gebruiken binnen de 30 dagen nadat ik ze cadeau kreeg, maar ze was toen blijkbaar al meer dan 30 dagen oud. Kinepolis had het veld 'aankoopdatum' op de achterzijde van de kaart niet ingevuld waardoor ik uiteraard niet kon weten wanneer deze aangekocht werd. Reeds een klacht gestuurd naar Kinepolis Antwerpen, waar ik de kaart wou gebruiken, en ik krijg uiteraard een standaardmail terug waarin staat 'U moest de kaart binnen de 30 dagen na aankoop gebruiken, wij kunnen geen compensatie voorzien'. Toch zijn zij in de fout gegaan want ze hebben het veldje 'aankoopdatum' niet ingevuld op de kaart.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform