Terug

False advertising

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

L. D.

Naar: Basic-Fit

18/09/2024

Geachte, Ik sloot mij in februari 2024 aan bij basic fit na een reclame te hebben gezien dat het mogelijk was om 1 maand gratis te sporten. Aangezien ik niet goed wist of een fitness bij mij zou passen vond ik dit het perfecte moment om eens te kijken of deze manier van sporten bij mij past. Al vond ik het al vreemd dat ik toch een bedrag moest betalen. Echter merkte ik al vrij snel dat het fitness gegeven niets voor mij was, ook was ik niet tevreden over jullie diensten. Er waren toestellen lang buiten gebruik, zonder dat deze gerepareerd werden, toestellen die wel in werkende staat waren werden allen vaak reeds benuttigd. Ook werd ik lastig gevallen door personeel met de vraag of ik ‘eens wou afspreken’ met hem en werd ik constant bekeken. Ik vond dit in een professionele omgeving totaal ongepast van de medewerkers. Na 6 keer de fitness te hebben bezocht tussen de periode van 22-02-2024 en 13-03-2024 wilde ik mijn abonnement stop zetten, maar wat bleek? Zonder ik het wist zat ik vast aan een jaarabonnement. Nu wordt er van mij verwacht dat ik de som van een heel jaar zou moeten betalen terwijl ik slechts 6 keer gebruik heb gemaakt (binnen 1 maand) van de fitness en dat terwijl ik dacht dat ik elk moment mijn contract kon opzeggen door de reclame die overal verscheen. Graag zie ik een reactie of tegemoetkoming tegemoet.

Berichten (2)

L. D.

Naar: Basic-Fit

18/10/2024

Goedemiddag, Na herhaaldelijk te proberen om contact op te nemen heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord ontvangen over mijn factuur. Ondertussen stak er nu ook een brief van de deurwaarder in mijn bus. Via mail werd mij duidelijk gezegd dat jullie begrijpen dat ik de openstaande factuur niet wil betalen maar tot heden is er nog niets veranderd. Ik ben het stilaan beu en verwacht spoedig een antwoord. En draai absoluut niet op voor eventueel verdere kosten die mij worden aangerekend omdat jullie weigeren mij te helpen!

L. D.

Naar: Basic-Fit

06/11/2024

Goedenavond, Nog steeds heb ik geen duidelijk antwoord ontvangen, nog van de deurwaarder die ik rechtstreeks contacteerde om mijn bezwaar in te dienen. Ik ben ten einde raad en weet niet meer wat ik nóg moet doen om in contact te komen. Gelieve spoedig mij bij te staan aub.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform