Beste,we kochten de Blumfeldt Valence Prieel op bol.com via een partner Berlin Brands Group.We ontvingen het pakket en hebben de prieel gemonteerd.Tot onze grote teleurstelling deden we volgende vaststellingen:- Prieel is ondanks de beloftes NIET waterdicht. Tussen de dakframes komen er waterkuilen met stilstaand water te liggen. Dit drupt door het dakzeil. Onze nieuwe loungeset was doorweekt na 1 nacht regenbuien. Dit is valse informatie verstrekken in de productomschrijving!- zeer ongebruiksvriendelijke handleiding- boorgaten houten balkjes komen vaak niet overeen met voorziene schroefgaten in frame. Op veel plaatsen moesten we een gat verbreden of bijboren. - Stukken van metalen frame sluiten vaak niet mooi aan, - slechte afwerking (blutsen, openingen,…)- Barsten en spleten in hout - Lijmrestanten afplaktape van sensordraden zijn verduurd. Dit gaat er niet af.- 7 lange houten balkjes voor middenstuk zijn zodanig kort waardoor ze minimaal rusten in de frame. Bij enige aanraking vallen deze er uit.Bovendien ontbreekt er 1 zwart rubberen stopje van rail dus doek vliegt eruit.De Afstandsbediening is defect.De montage duurde met twee personen +8 uur (!) door eerder vermelde problematiek. Dit was enorm tijdrovend.U zult begrijpen dat we de prieel niet gaan afbreken om terug te sturen. Dit kost ons teveel tijd en moeite! We zullen op eigen kost een nieuw dak met waterafvoer moeten voorzien om deze prieel bruikbaar te maken.Wij willen een vervanging van het ontbrekende stopje, de afstandsbediening en ons volledige geld terug! Eerst wou de klantenservice van Berlin Brands Group niks doen, enkel terugsturen was mogelijk, wat voor ons geen optie is om het terug af te breken en weer een dag tijd in te steken. Daarna heeft Berlin Brands Group ons valselijk beschuldigd dat we de constructie verkeerd ineen hebben gezet, wat we weerlegd hebben aan de hand van foto's, bewijzen en hun eigen handleiding! Uiteindelijk stellen ze 20% korting voor en dat wij zelf op zoek moeten gaan naar de ontbrekende onderdelen (stopje, afstandsbediening en langere houten latten), ze willen deze onderdelen niet opsturen. Als we hiermee niet akkoord gaan met hen dreigen ze dat toch een retourprocedure opstarten.Bol.com verwijst ons telkens terug naar hun partner om het geschil op te lossen terwijl ik vind dat wij, na zo een slechte behandeling, ons geld terug moeten krijgen.Hiermee kunnen we dan een dakje bekostigen of een afvoer voorzien om het prieel waterdicht te maken zodat we deze alsnog kunnen gebruiken tegen zon EN regen.Wij vragen om uw hulp.Dank u.Mvg