Terug

falende ADSL

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

F. V.

Naar: Scarlet

09/08/2024

Sinds 2019 meld ik vertragingen op het ADSL net. Sinds enkele maanden komt daar nog bij dat ik of niet op het internet geraak of eraf gegooid wordt. Er zijn intussen drie techniekers gepasseerd en heb net zoveel B-Boxen staan ... zonder enige verbetering, integendeel ik beschik nu sinds weken al niet meer over de vaste lijn. Blijkbaar willen ze me willens nillens doen overschakelen op fiber, wat ik nooit gevraagd heb, nog minder de twee facturen die intussen heb toegezonden gekregen. Met dank aan Scarlet Klantnummer: 4566058


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform