Terug

falend ADSL

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

F. V.

Naar: Proximus

09/08/2024

Sinds 2019 meld ik vertragingen op het ADSL net. Sinds enkele maanden komt daar nog bij dat ik of niet op het internet geraak of eraf gegooid wordt. Er zijn intussen drie techniekers gepasseerd en heb net zoveel B-Boxen staan ... zonder enige verbetering, integendeel ik beschik nu sinds weken al niet meer over de vaste lijn. Blijkbaar willen ze me willens nillens doen overschakelen op fiber, wat ik nooit gevraagd heb, nog minder de twee facturen die intussen heb toegezonden gekregen. Met dank aan Proximus

Berichten (1)

Proximus

Naar: F. V.

21/08/2024

Beste heer Vandenhoeck,Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en wij hebben dit onmiddellijkovergemaakt aan onze technische dienst. Zij zullen u zo snel als mogelijkcontacteren.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groetenWendyHet Proximus TeamConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-08-09-15.30.47.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921010990147]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform