Beste, Re faktuur 26027409 - CM-B 08366543Op 20/06/2022 werd een jaarlijks onderhoud betaald en uitgevoerd aan onze Bulex Thermomaster F24E.De technieker bracht ons op de hoogte dat er een probleem was met het warmtelichaam.Hij informeerde ons dat zo een reparatie rond de EUR 3000.00 zou kosten terwijl een nieuw toestel EUR 7000.00 zou bedragen.Wij hebben hem gezegd dat we er gingen over nadenken. Geen documenten werden aangeboden noch getekend.Enkele dagen later lag een faktuur nr 26027407 dd 21/06/2022 in onze brievenbus Standard Forfait van EUR 169.60.We hebben hierover Bulex Klantendienst gecontacteerd op 28/06/2022 via email, en dit na herhaaldelijk proberen om telefonisch contact te krijgen maar tevergeefs.Ondertussen kregen we verschillende telefoons van een Mr Kevin Hanke, verkoopdienst, met de vermelding dat wij een aanvraag zouden ingediend hebben om onze Bulex te vervangen (?).Op 02/07/2022 en een herinnering op 06/07/2022 sturen we een email naar Bulex om uitleg te vragen over bovenstaande faktuur.Op 06/07/2022 antwoordt Mevr Christelle dat onze klacht naar de verantwoordelijk is doorgestuurd.Begin Juli hebben Mevr Christelle (Klachtendienst) aan de lijn gehad en ze beloofde dat ze na een week ons op de hoogte ging stellen van haar onderzoek. Geen nieuws.Op 11/07/2022 krijgen we antwoord van Mevr Veronica (Klachtendienst) dat Bulex de faktuur van EUR 169.60 kan laten vallen bij aankoop van een nieuw toestel. (!)26/07/2022 : 1ste Aanmaning 04/08/2022 : wij zenden een aangetekend schrijven met bericht van ontvangst naar de Finance dienst van Bulex om uitleg. Geen antwoord.19/08/2022 : 2de Aanmaning met bedreiging van incassobureau31/08/2022 :We hebben geprobeerd om de Finance dienst te bereiken maar die zijn niet beschikbaar voor het publiek.We hebben gebeld naar de Klachtendienst, Mevr Veronica, rustig en professioneel maar de telefoon werd opgehangen.Dan terug gebeld en aan Mevr Anita het probleem uitgelegd en zij beloofde dat ze het probleem ging escaleren naar Mr Kevin De Mol, Team Leader van Veronica. Geen reactie.Verschillende emails EN een aangetekend schrijven werden gestuurd maar Bulex heeft de hoffelijkheid niet om een antwoord te geven. We hebben Bulex de kans gegeven om te reageren, maar het laatste geschreven nieuws van Bulex is gedateerd 11/07/2022. Voor de rest, geen nieuws.We houden ook rekening met het feit dat het verlofperiode was maar toch ...Tot slot, wij hebben geen reparatie noch nieuw toestel gevraagd noch besteld.Systematisch weigert Bulex om ons, zijn klant, geschreven op de hoogte te houden.GEWENSTE OPLOSSING :De bovenvermelde faktuur heeft geen reden tot bestaan dus een Credit Nota wordt verzocht en zo vlug mogelijk om een verdere escalatie te vermijden.Met beleefde groetenGaby