Terug

Faktuur van een abonnement op een verkeerd adres

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: De Watergroep

26/11/2023

Ik krijg een faktuur via Doccle aan (nu al een herinnering) voor een abonnement op water op een adres in Haacht waar ik nooit gewoond heb of een aansluiting heb gehad. Ik heb in het voorbije jaar voor de rest ook nooit ook maar iets van de Watergroep gehoord of aangekregen. Ik heb een paar weken geleden bij de ontvangst van de eerste faktuur dit gemeld op hun klantenzone, zonder rezultaat.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform