Terug

Faktuur telenet na stopzetting abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. T.

Naar: Telenet

07/09/2023

Beste,Dit is nu al verschillende keren dat ik een klachtenmail moet versturen voor volgend probleem. Dit is GENOEG!!!Sinds eind maart zijn al mijn diensten bij TELENET opgezegd en gestopt.Verschillende malen reeds facturen gekregen en steeds moeten vragen om die te crediteren wat ook gebeurd is. Nu krijg ik opnieuw een factuur van 73.24€. Gelieve ONMIDDELLIJK een creditnota + mail te versturen naar stephane.thelis@telenet.be of stephane.thelis@gmail.com. Dit ,is ONAANVAARDBAAR vanwege TELENET.

Berichten (3)

Telenet

Naar: S. T.

12/09/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=he3MSdzoMFR3FHt0TOBcubDxshjIKntMmS1WfUOMeE2RT22Zy7A_JP7Yz_7aS_OKENF26je2Y4oCflrPgH11Q07LRFghhw

S. T.

Naar: Telenet

12/09/2023

1: Ik kan deze mail niet lezen2 Ik heb geen bevestiging dat deze miserie eindelijk opgelost is.Ik vraag van Telenet een duidelijke mail met bevestiging dat ik geen onnodige fakturen meer zal krijgen.En nog beter, met excuses. Want dit is SCHANDALIG.

S. T.

Naar: Telenet

13/10/2023

We zijn oktober 2023. Nog steeds krijg ik faktuur. EEN SCHANDE.Persoon aan de lijn wil mij zelf geen bewijs mailen om te zeggen dat dit een vergissing is. Wat de vorige maanden wel gebeurde. Hoe moet deze ellende nu stoppen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform