Terug

fakturatieproblemen sinds 4/23

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Luminus

19/06/2023

beste, sinds april 2023 krijg ik plots een faktuur van Luminus om bedragen van 2021 en 2021 terug te storten. Er wordt echter geen vervang-factuur voor dezelfde periode opgemaakt.op 4/4/23 telefoneer ik om uitleg.De fakturen worden geannuleerd (1013825412 en 1013825419).Daarna krijg ik nogmaals een aanmaning om dezelfde facturen toch te betalen zonder reden.Opnieuw gebeld naar de klantendienst. Er volgt een afrekening van de gas in mijn voordeel van 176eur (8607072796)Deze wordt echter niet betaald daar ik -zogezegd- nog een openstaande rekening heb.Er volgt nadien nog een volledige afrekening met de openstaande bedragen (3287157124)Nogmaals gebeld met klantendienst om verduidelijking.Ondertussen komen er een aanmaning en een ingebrekestelling van 8eur en 15 eur bovenop.Nu heb ik alleen een vcoorschotfaktuur voor gas.Voor elektriciteit krijg ik geen voorschotfakturen meer.De oplossing:Maak een afrekening van 4/11/22 (vorig afrekening) t/m de installatie van de digitale meters, nl op 18/4/23. Voor gas en elektriciteit.Stuur mij degelijke voorschotfakturen voor gas en elektriciteit.mvg,Nuno Belo en Danny Daems


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform