Beste Jan,
We hebben je klacht goed ontvangen via de ombudsdienst. Ik bevestig dat we gisteren je slotafrekening hebben opgemaakt met als einddatum 31-10-2023. In bijlage een kopie van deze slotafrekening. Het klopt dat er nog een aantal voorschotfacturen na einddatum zijn verstuurd maar al deze voorschotfacturen zijn in je afrekening verrekend. Dit kan je terugvinden op pagina 2 van de afrekening.
Daarnaast ook in bijlage een rekeningoverzicht. Op heden is er geen openstaand saldo meer.
Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!
Ik wens je nog een prettige dag toe!
Met vriendelijke groeten,
Tom
Klantendienst Eneco
Heb je nog vragen?
Stel je vraag via onzeHulp Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.
Inzichten in je energieverbruik dankzij onze Smart Meter App!Download vooriPhoneofAndroid.
Met vriendelijke groet,
Tom
Polyvalent Medewerker EACH
VS Customer Lifetime Exception Complaint Handling
Battelsesteenweg 455i B-2800 Mechelen eneco.be
Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor
u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: vrijdag 18 juli 2025 12:46
Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com
Onderwerp: fakturatie probleem