Terug

fakturatie probleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. N.

Naar: Eneco

18/07/2025

Betreft: Betwisting van factuurnummer Geachte mevrouw/heer, Op 03/07/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 201,54€ Dat moet echter een vergissing zijn:Geen klant meer bij Eneco sedert november 2023 Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 02 augustus 2025

Eneco

Naar: J. N.

08/08/2025

Beste Jan, We hebben je klacht goed ontvangen via de ombudsdienst. Ik bevestig dat we gisteren je slotafrekening hebben opgemaakt met als einddatum 31-10-2023. In bijlage een kopie van deze slotafrekening. Het klopt dat er nog een aantal voorschotfacturen na einddatum zijn verstuurd maar al deze voorschotfacturen zijn in je afrekening verrekend. Dit kan je terugvinden op pagina 2 van de afrekening. Daarnaast ook in bijlage een rekeningoverzicht. Op heden is er geen openstaand saldo meer. Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder! Ik wens je nog een prettige dag toe! Met vriendelijke groeten, Tom Klantendienst Eneco Heb je nog vragen? Stel je vraag via onzeHulp Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen. Inzichten in je energieverbruik dankzij onze Smart Meter App!Download vooriPhoneofAndroid. Met vriendelijke groet, Tom Polyvalent Medewerker EACH VS Customer Lifetime Exception Complaint Handling Battelsesteenweg 455i B-2800 Mechelen eneco.be Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 18 juli 2025 12:46 Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com Onderwerp: fakturatie probleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform