Terug

Faillissement Omnik via G&D Energy

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: Testaankoop

06/04/2021

Beste, in 2019 heb ik via Test-Aankoop mij ingeschreven voor groepsaankoop zonnepanelen. Uiteindelijk is G&D Energy uit de bus gekomen om al deze mensen te voorzien van de nodige panelen en omvormer. Op 13/03/2021 heeft de Omnik-omvormer het echter begeven. Het resultaat: 2 weken geen opbrengst en een nieuw OUD model ontvangen. Als kers op de taart blijkt de app niet meer te werken en dus ook geen overzicht meer van de zonnepanelen. Vandaag kreeg ik een mail dat de data omgezet wordt naar een ander platform, met name SOLARMAN platform. Heel leuk, maar die vragen hiervoor 6 EUR per jaar voor het gebruik van de software. je wordt dus letterlijk met je rug tegen de muur gezet. ofwel heb je geen app meer ofwel moet je 6 EUR per jaar betalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform