Terug

failliete reparatiedienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

T. O.

Naar: SAMSUNG BENELUX

15/01/2025

Hallo, mijn nieuwe televisie is twee maanden na de officiële garantie stuk gegaan dus ik wou die laten herstellen via de samsungdienst om nog aanspraak te kunnen maken op een verlengde garantie via mijn bank. Ik maakte een afspraak via de samsungsite met een extern reparatiebedrijf. Ik kreeg eerst een automatisch antwoord na een gepasseerde datum waar ik thuis was om die te ontvangen zodat de tv konden ophalen. Zij zijn dus niet komen opdagen. Ik heb een nieuwe afspraak kunnen maken via een automatisch schrijven. Nu blijkt dat het bedrijf in kwestie failliet is maar dat er nog steeds automatische mails worden verstuurd. Ik kan dat bedrijf niet bereiken, noch samsung. Eerst is de televisie ondermaats en stuk gegaan. Nu blijkt hun reparatiedienst ook niet te functioneren. Ik wil aanspraak kunnen maken op de diensten van mijn bank maar dat gaat niet als Samsung hun problemen niet oplost. Daarnaast ben ik naast een televisie nu al twee dagen kwijt met te wachten. (toegevoegd nr. is reparatienummer)

Bemiddeling door Testaankoop 30 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform