Terug

factuurprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: VAILLANT

17/02/2021

Beste,Wij hebben enkele maanden geleden tijdens een weekend vaillant gecontacteerd omdat we geen verwarming en warm water hadden. Normaal moeten we naar het vlaamse woningfonds bellen maar aangezien zij gesloten waren belde we naar vaillant om te informeren en zij zeiden dat ze iemand konden sturen voor nazicht en het factuur achteraf aan het vlaams woningfonds konden afgeven,Nu is het probleem dat de medewerker die we aan de lijn kregen zei dat de ze een technieker konden sturen en de kosten voor de reparatie rond de 200 euro zijn omdat dit tijdens het weekend was. Wij waren akkoord en er kwam iemand langs.De persoon kwam binnen en keek naar de het schermpje aan de boiler zonder aan te raken of iets anders. Hij zag gewoon een code tevoorschijn komen en zei al direct dit kan tot 400 euro oplopen wat wij teveel vonden en dit liet ik ook weten. Ik zei dat de medewerker iets van een 200 zei en die zei ja wisselstukken zijn nog eens niet biijgerekend en zeiden we dat we dan geen reparatie willen en tot maandag gingen wachten om het vlaams woningfonds te contacteren. Hij zei van oké dan zet ik in het verslag dat ik er niet aan geweest ben en niks heb gedaan. Het enige wat hij deed is met zijn ogen kijken naar de foutcode. De boiler is later door een technieker van het vlaams woningfonds gerepareerd dus vaillant is niet meer teruggekomen. De technieker van vaillant heeft in heel zijn bezoek aan ons zelfs geen 10 minuten gedaan.Later kregen we een factuur thuis om te betalen voor een bedrag van rond de 200 euro. Heb 2x een mail gestuurd dat we niet akkoord waren en de technieker niets heeft gedaan en hij dit ook zo heeft vermeldt in zijn dossier. Deze week ontvingen wij een brief van een incassobureau. Ik wil nu klacht indienen omdat wij niet akkoord gaan met hun beslissing omdat de technieker niets heeft gedaan van werken , buiten binnen en buiten gaan en de medewerker aan de lijn ons zei dat de 200 euro diende voor de werken en niets anders.

Berichten (10)

VAILLANT

Naar: A. S.

18/02/2021

O.Ref/CM-V05084640Beste heer, mevrouw,Eerst en vooral willen wij u bedanken voor uw mail.Wij wensen U te herinneren aan onze mail van 20/12 en 24/12/2020.Wij stellen vast dat U een afspraak heeft aangevraagd tijdens het weekend. De weekendforfait wordt dan steeds aangerekend bovenop de standaardforfait.Onze technieker heeft onze min. standaard forfait van 129,75Eur zonder btw aangerekend. Deze wordt aangerekend voor iedere interventie/verplaatsing van onze diensten.Tijdens de interventie blijkt dat er wisselstukken dienen vervangen te worden, dit kan de agent onmogelijk weten vanop afstand. Hier dient de klant steeds rekening mee te houden.Wij kunnen geen positief gevolg geven op uw vraag voor de annulatie van de factuur en behouden ons standpuntWij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mevrouw, mijnheer, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

A. S.

Naar: VAILLANT

18/02/2021

Beste,Ik geef u gelijk dat de agent niet kan weten wat juist het probleem is en wisselstukken nodig zijn, maar de agent weet wel wat de verplaatsingskosten zijn. Men dient dan niet te zeggen dat de kosten +/- 200 zijn. Er waren misschien wisselstukken nodig , mazr er zijn geen werken uitgevoerd. De technieker is binnen en buiten gegaan. Ik blijf bij mijn stanpunt en weiger te betalen. Als testaankoop geen actie onderneemt stap ik op naar de ombudsdienst.

VAILLANT

Naar: A. S.

18/02/2021

O.Ref/CM-V05084640Beste heer, mevrouw,De forfaitprijs is de verplaatsingskosten + analyse + de weekend forfait houdt de extra forfait daar u een interventie heeft aangevraagd tijdens het weekend.U heeft dan ook de technieker binnen gelaten en de analyse laten opmaken.Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden wanneer blijkt dat het ook eveneens een extern probleem betreft.Toestel haddan ook geen garantie meer.In bijlage het gehandtekende rapport door de persoon die ter plaatse was.Wij beschouwen dit dossier dan ook als definitief afgesloten.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer, mevrouw, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

A. S.

Naar: VAILLANT

18/02/2021

Beste,Ik beschouw dit dossier niet als afgesloten. Misschien jullie medewerkers beter brieven in de toekomst zou al veel wonderen doen. Ik blijf erbij dat jullie agent niet liet weten dat het om de verplaatsingskosten gaat en effectief om de reparatiekosten terwijl er geen reparatie was en ja ik heb binnen gelaten. Moet ik dan 200 euro betalen om iemand binnen te laten ofzo? En ja er is getekend omdat de technieker dit vroeg om te tekenen dat er niets is uitgevoerd en vroeg nog uitdrukken aan de technieker dat er niks ging aangerekend worden en we niet voor verassingen kwam te staan en hij bevestigde me dat er niets ging aangerekend worden omdat hij niets heeft gedaan. Ik betaal dit niet en als ik toch betaal mogen jullie heel lang op jullie geld wachten. Ik laat me niet zomaar doen en heb geen schrik van een brief van een incassobureau. Mijn klacht van de ombudsdienst ontvangen jullie nog wel !!

VAILLANT

Naar: A. S.

19/02/2021

O.Ref/CM-V05084640Beste heer, mevrouw,De ombudsdienst heeft ondertussen reeds de info van ons eveneens ontvangen.Met vriendelijke groeten,Lieve FlamandKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

A. S.

Naar: VAILLANT

03/03/2021

Top, ik wacht af op hun reactie en tegen dan pas zie ik wel wat het wordt.

VAILLANT

Naar: A. S.

04/03/2021

O.Ref/CM-V05084640Beste mevrouw,Zoals reeds meerdere maal beschreven zal de factuur behouden blijven.Wij geven dan ook geen gevolg meer aan uw mails.Met vriendelijke groeten,Lieve FlamandKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

A. S.

Naar: VAILLANT

04/03/2021

Ik wil eerst het antwoord zien van de ombudsdienst er was toch al naar gestuurd ? Ik blijf mailen mijn excuses.

VAILLANT

Naar: A. S.

14/03/2021

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Vaillant. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag.Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cher client,Merci de prendre contact avec Vaillant. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,

VAILLANT

Naar: A. S.

15/03/2021

O.Ref/CM-V05084640Beste, Wij hebben steeds dezelfde info naar Ombusdsdienst, Test Aankoop en naar U verstuurd. Dit werd U reeds mede gedeeld.Met vriendelijke groeten,Lieve FlamandKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform