Terug

Factuur zonder uitgevoerd werk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. T.

Naar: VAILLANT

17/03/2023

Huurder had een probleem met ketel en ik had Vaillant Belgie gevraagd om langs te komen. Verslag van Vaillant: Er staat bij aankomst 0,3 bar druk op toestel: deze verhoogt naar 1,5 bar. temperatuur intoestel stijgt direct van 45°C naar 82°C. Enorm veel lucht in toestel. Ontluchter op toestelstond dicht, deze nu open gezet. Techn. probeert lucht eraf te krijgen viaontluchtingsprogramma, dit lukt niet. CV-water van toestel niet kunnen nakijken: kranen zijningebouwd. Klant aangeraden deze vrij te maken. Momenteel kan Vaillant niets doen. Ik heb hen gebeld en gezegd dat ik hier niets mee ben. Welke kranen? Wat vrijmaken? Aangezien huurder zonder verwarming zat heb ik iemand anders gebeld. Die heeft dat gewoon opgelost. Achteraf kreeg ik een factuur van Vaillant voor 183 EUR!! Om niets te doen en een vaag advies te geven dat blijkbaar fout is want de andere vakman kon gewoon het probleem oplossen. Getracht in overleg te gaan met Vaillant BE maar ze geven geen enkel inhoudelijk antwoord. Ik heb 100 EUR betaald voor de verplaatsing maar vind 183 EUR voor deze ene paragraaf absurd veel geld. Ondertussen zitten we in het incassobureau-stadium. Om de zaak nog erger te maken beroepen ze zich in de mail op een document dat in mijn naam getekend is maar ik weet niet door wie. Ze willen daar ook niet op antwoorden.

Berichten (1)

VAILLANT

Naar: S. T.

20/03/2023

O.ref/CM-V08843446Beste heer Tulfer,Wij wensen U te herinneren aan onze voorgaande mails en sluiten het dossier dan ook definitief af.Wij zijn niet verantwoordelijk voor degene die ter plaatse is.Met vriendelijke groeten,Lieve Klachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform