Beste,Ik contacteerde uw bedrijf 'Suntronics' voor het onderhoud mét keuringsattest van mijn verwarmingsketel. U vertelde me dat u voor alle verwarmingsketels een onderhoud mét keuringsattest kon afleveren.Eens ter plaatse ontstonden er twijfels over het keuren van het verwarmingstoestel. Na heel wat uitzoeken, telefoneren, foto's nemen, ... ter plaatse stelde u voor om enkel het onderhoud uit te voeren zonder keuringsattest. Ik zei dat u dit dan maar niet moest te doen omdat ik met een onderhoud zonder keuringsattest geen stap verder ben. Ik zei u ook dat er de afgelopen 11 jaar nooit problemen waren geweest met het onderhoud en het afleveren van het bijhorende keuringsattest. U vertrok vervolgens zonder commentaar.Een aantal dagen daarna ontving ik van uw firma de factuur voor uw verplaatsing (U kwam van een herstelling even verderop.) en werkuren.Contact opnemen met uw firma via e-mail en telefoon (die u zelf dichtgooide) om deze factuur te betwisten had geen zin.Hopelijk komt dit alsnog in orde.Met vriendelijke groeten.