Terug

Factuur zonder bestelling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

P. D.

Naar: My Collections bv

22/10/2025

Goedemiddag Ik heb verschillende facturen ontvangen zonder dat ik een bestelling heb geplaatst. Intussen heb ik ook een 2de betalingsherinnering via post en via mail ontvangen terwijl ik geen bestelling heb geplaatst. Kan dit bekeken worden? Alvast bedankt Met vriendelijke groeten Paulus Dirlik

Berichten (1)

My Collections bv

Naar: P. D.

22/10/2025

Geachte, Wij verwijzen naar uw onderstaande mail – code Wij hebben het abonnement van meneer Dirlik (klant 410093) stopgezet. Hij zal in de toekomst geen zendingen meer ontvangen. Wij annuleren factuur (2041019) Wij excuseren ons voor de loop van zaken. Wij hopen dat het probleem van meneer Dirlik opgelost is en dat de klacht geannuleerd kan worden. Met vriendelijke groet, Bien à vous, My Collections KlantenserviceService Clientèle My Collections Groeneweg 17 9320 Erembodegem T: 02 899 20 66 E: service@mycollections.com IBAN: BE85363105668406 Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 22 oktober 2025 13:16 Aan: service@mycollections.com Onderwerp: Factuur zonder bestelling ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform