Terug

Factuur wordt niet gestuurd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Dyson

02/09/2020

Na herhaaldelijk via email de vraag voor het opsturen van de factuur gesteld te hebben, èènmaal erin geslaagd telefonisch contact te hebben. Men zag dat mijn gegevens in het systeem zaten, maar verder nog geen resultaat tot nu toe. Op de emails geen enkele reactie. Aankoop dateert van 17 aug en is, uiteraard, op mijn bedrijf gemaakt.

Berichten (5)

Dyson

Naar: L. V.

02/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

L. V.

Naar: Dyson

20/09/2020

Geachte, dit is een standaard antwoord waar ik niets mee ben. Op dit moment zijn we al 5 weken na de aankoop en nog steeds geen factuur. In deze geautomatiseerde tijden onbegrijpelijk.

Dyson

Naar: L. V.

20/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

L. V.

Naar: Dyson

20/09/2020

Ik ben niets met die automatische antwoorden. Suggereren van de klantenservice te bellen, tja.. probeer zelf maar eens ..

Dyson

Naar: L. V.

20/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform