Terug

Factuur wordt niet automatisch via domiciliëring betaald

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: D’Ieteren

14/11/2023

Beste,Een tijdje geleden werden mijn laadpassen geblokkeerd omdat ik zogezegd facturen niet betaald had. Ik kon ze niet betalen omdat jullie ze nooit naar mij gestuurd hebben. Jullie hadden ook zonder mij iets te vragen de verschillende laadpassen ontkoppeld van een domicili¨ringsopdracht. Nu krijg ik weer een aanmaning omdat een factuur niet betaald is via domiciliëring. Dus opnieuw is een laadpas uit de domiciliëring gehaald. Kunnen jullie voor eens en voor altijd jullie rotzooi op orde krijgen. Ik zal eens een factuur sturen met de tijd die ik kwijt ben door jullie onkunde.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform