Terug

Factuur voor teruggestuurd artikel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. S.

Naar: ZALANDO

13/06/2023

Ik bestelde op 25Apr2023 het artikel 'DC shoes Star top'. Dit werd geleverd op 2 mei 2023.Op 8 mei 2023 werd dit artikel teruggestuurd wegens te groot. Dit werd teruggestuurd via Bpost naar, zoals aangegeven op de retourdocumenten, naar de Zalando partner B2C EUROPE P A ANTWERPEN X, NOORDERLAAN 395, Antwerpen X 2099Barcode van de retourzending is 323201023148000580942050. De retourzending werd afgeleverd op 10 mei om 11.00u te B2C EUROPE P A ANTWERPEN X, NOORDERLAAN 395, Antwerpen X 2099 volgens te Bpost track and trace. Indien nodig kan ik hier een screenshot van bezorgen Zalando blijft claimen dat de retourzending niet actief is, dat zij en hun partner dus geen retourzending ontvangen hebben ontvangen, en dat ik hen het bedrag voor het teruggestuurde artikel verschuldigd ben plus boete voor laattijdige betaling.Op 13 juni zowel via contactformulier en chat (2x) contact met Zalando opgenomen. Daar blijven ze niet accepteren dat het artikel is teruggestuurd en dat ik hen moet betalen. Zij claimen dat de barcode van de retourzending voor hen op 'niet actief' staat, en er dus geen bewijs van retour.De retour is op 8 mei op hun website ingegeven, maar ondanks dat ze bevestigen dat ze dit kunnen zien is dit voor hen ook geen bewijs dat het artikel is teruggestuurd.Ik blijf keer op keer op dezelfde muur en drogreden botsen bij Zalando.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform