Terug

factuur voor oven die van in het begin defect was

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: AEG

25/08/2023

Beste, eind 2022 kreeg ik in garantie een nieuwe oven.deze vertoonde van het begin af aan defecten. hij valt regelmatig uit en vertoont steeds foutcodes.ik belde en de telefoniste verzekerde dat de hersteller gratis zou langskomen omdat dit een nieuwe oven was. toen hij er was was het plots geen garantie meer want de eerste oven was buiten garantie en die loopt niet door op een nieuwe oven. op zich begrijp ik dat. maar het is onaanvaardbaar dat een oven vervangen wordt door een die steeds in foutcode gaat. dit heeft niets met garantie van de oude te maken. wanneer je onder garantie nieuwe remmen krijgt wil je dat die werken en niet dat je steeds uit de bocht gaat, toch? ik heb tal van keren gebeld, mails gestuurd met foto's van de foutcodes maar dit heeft geen nut. ik heb steeds de datum en uur van het gesprek opgegeven maar dat is vreemd genoeg verdwenen. AEG blijft vasthouden aan de garantie van de oude oven. ik blijf vasthouden aan het feit dat wanneer je iets vervangt het moet werken. De hersteller zei zelfs dat hij niet wist wat er fout is. het zou een losse draad kunnen zijn die tegen de buitenkant komt. hoe erg is dat?? het ergste is dat ik niet eens een nieuwe oven meer vraag maar dat de kost van het servicebezoek geannuleerd wordt. Ik ben het mailen en bellen beu, ik heb daar geen tijd voor. eender welke vredrechter met een beetje inzicht zal AEG in deze zaak nooit gelijk geven want ik heb alle mails en foto's van deze zaak uiteraard bewaard. aan AEG om de juiste beslising te nemen.

Berichten (9)

AEG

Naar: J. M.

25/08/2023

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com

AEG

Naar: J. M.

25/08/2023

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com

J. M.

Naar: AEG

13/09/2023

Beste.we zijn twee weken verder.Graag een reactie.mvgJurgen

AEG

Naar: J. M.

13/09/2023

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com

AEG

Naar: J. M.

18/09/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Wij vinden het vervelend dat er zich problemen voordoen met uw toestel.Wij doen er alles aan om de kwaliteit van onze producten te waarborgen. Helaas doen er zich desondanks soms problemen voor.Wij begrijpen uw ongenoegen, waarvoor onze oprechte excuses.Het klopt effectief dat in geval van een omruiling de garantie van uw oud toestel doorloopt op het nieuwe. Het mag zeker niet zo zijn dat u een slecht werkend toestel ontvangent, dit is zeer zeker ook niet het geval. This email and any attached files is for the attention of the intended recipient. The email and any attachments may contain material that is confidential, privileged and/or attorney work product. If you are not the intended recipient: (a) contact the senderimmediately and delete from your system all copies of the email including any attachments. (b) do not read, print, retain, copy or disseminate this message or any part of it. Any such unauthorized use may be unlawful. E-mail transmission cannot be guaranteedto be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore can not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which ariseas a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. The Electrolux Group www.electrolux.com

J. M.

Naar: AEG

19/09/2023

Maar het is wel een slecht werkend toestel! daar draait die hele zaak om!die vervang oven gaat steeds in fout code. ik moet om de zoveel dagen de stekker uittrekken en opnieuw insteken of hij doen niets. snappen jullie niet dat dit niet oké is?ik betaal niets en wanneer jullie niet over de brug komen komt dit voor mijn part voor de rechtbank! jullie geven mij een defect toestel en dit is niet oké!lees mijn mails en bekijk de foto's.

AEG

Naar: J. M.

19/09/2023

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com

AEG

Naar: J. M.

25/09/2023

Bestewij verwijzen nogmaals naar onze voorgaande mail, hieronder. s:economie.fgov.be/nl/themas/consumentenbescherming/garantie/wet-op-de-garantieKan de garantietermijn verlengd worden?De garantietermijn van 2 jaar wordt opgeschort gedurende de herstellings- of vervangingsperiode.U geniet niet van een nieuwe garantietermijn van 2 jaar, maar de reeds begonnen termijn loopt verder vanaf het moment van de vervanging of de beindiging van de herstelling.Veelgestelde vragenWe hebben begrip voor uw ongenoegen maar behouden on reeds eerder gemaakte standpunt.Met vriendelijke groeten,Electrolux Consumer Service Team02 716 24 44consumer.services@electrolux.comOp www.aeg.be vind je al onze toestellen in de online shop.Wisselstuk nodig? Kijk op shop.aeg.beBekijk onzeFacebookpagina!*****************************************bezoek ons op aeg.beelectrolux.bezanussi.beBeste,Bedankt voor uw mail.Wij vinden het vervelend dat er zich problemen voordoen met uw toestel.Wij doen er alles aan om de kwaliteit van onze producten te waarborgen. Helaas doen er zich desondanks soms problemen voor.Wij begrijpen uw ongenoegen, waarvoor onze oprechte excuses.Het klopt effectief dat in geval van een omruiling de garantie van uw oud toestel doorloopt op het nieuwe. Het mag zeker niet zo zijn dat u een slecht werkend toestel ontvangent, dit is zeer zeker ook niet het geval. This email and any attached files is for the attention of the intended recipient. The email and any attachments may contain material that is confidential, privileged and/or attorney work product. If you are not the intended recipient: (a) contact the senderimmediately and delete from your system all copies of the email including any attachments. (b) do not read, print, retain, copy or disseminate this message or any part of it. Any such unauthorized use may be unlawful. E-mail transmission cannot be guaranteedto be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore can not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which ariseas a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. The Electrolux Group www.electrolux.com

AEG

Naar: J. M.

25/09/2023

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform