Terug

Factuur voor het niet vinden van probleem !

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: VAILLANT

02/05/2023

Beste,Zie onze vraag :We stelden 3-tal weken terug vast dat er drukverlies optrad bij het nemen van warm water, dit werd alleen maar erger met de dag. Na bezoek van onze aannemer sanitair (heeft ook deze installatie geplaatst) vorige week kon er geen oplossing geboden worden aan het probleem.Onze installatie Vaillant Aurocompact (zie foto in bijlage) staat er pas een 7-tal jaar.Daar mijn schoonbroer de identieke installatie heeft is er ook de driewegkraan (zie foto in bijlage) verwisseld om af te toetsen of deze defect was, dit was niet het geval...drukverlies idem.Eveneens zijn alle leidingen van en naar de Aurocompact nagekeken ivm verstoppingen, maar ook hier is niks abnormaal vastgesteld. Ook zijn alle filters nagekeken geworden.Op heden komt er zelfs geen warm water meer door de leidingen.Kan er een interventie voorzien worden om dit probleem op te lossen ?Zie jullie antwoord :geen druk op het sww. drieweg nagekekn werkt prima filter gedemonteerd uit dewaterdruksensor was niet vervuild. plaatenwisselaar gedemonteerd en er een nieuweingestoken probleem was nog niet opgelost. de oude er dan terug ingestoken. probleem zalergens in de voeding zijn van het koud water naar het toestel. installateur zal dit verderopvolgen.Zie onze vaststelling nadien : Na controle van alle leidingen en vaststelling dat hier niks mis mee was, heb ik samen met de installateur alle leidingen gecontroleerd in het toestel. Hierbij hebben wij aan de leiding die uit de boiler naar boven komt, dat deze volledig verstopt zat. Indien wij een factuur voor interventie betalen en het probleem zelf dienen op te zoeken in de ketel, waarom dienen wij dan Vaillant te contacteren die na controle niks kan vinden ??? De factuur is overbodig betaald geworden en dit is onterecht geld opeisen voor een service die niet geboden is geworden...Met vriendelijke groeten,Pedro Berton

Berichten (6)

VAILLANT

Naar: P. B.

04/05/2023

O.Ref/CM-V09607297Beste heer Berton,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken U hiervoor.Heeft men intussen de leiding vervangen en de opening in de boiler vrijgemaakt?. De verstopping is een gevolg van kalk, dus het is zeker aangeraden om een waterverzachter te plaatsen.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer, met de meeste hoogachting.Lieve Klachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!

P. B.

Naar: VAILLANT

04/05/2023

Beste,Wij hebben zelf de opening in boiler en leiding vrijgemaakt en het probleem zelf opgelost.Er is in onze woning reeds van bij de plaatsing van de ketel een waterverzachter aanwezig en in bedrijf.Eigenlijk kreeg ik een antwoord naast de kwestie, hoe zit het met de terugbetaling van nutteloos betaalde factuur ?

VAILLANT

Naar: P. B.

05/05/2023

O.Ref/CM-V 09607297Beste heer Berton,Alvast dank voor uw antwoord.Wij hebben besloten om factuur 26043557 te crediteren. Een kredietnota zal U in een korstmogelijke termijn verstuurd worden.Met vriendelijke groeten,LieveKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!

P. B.

Naar: VAILLANT

26/05/2023

Beste,Alvast bedankt voor de creditnota, maar het zou ook leuk zijn mocht het bedrag opnieuw op mijn rekening gestort worden.Tot op heden heb ik nog geen terugbetaling ontvangen !

VAILLANT

Naar: P. B.

26/05/2023

O.Ref/CM-V09607297Beste heer,Wij hebben U via de kredietnota het bankrekeningnummer opgevraagd, tot op heden hebben wij deze nog niet ontvangen.Met vriendelijke groeten,Lieve Klachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!

P. B.

Naar: VAILLANT

28/06/2023

Beste,Logischerwijs kan het bedrag gestort worden van de rekening waarmee het betaald is geworden volgens mij, vermoedelijk is dat enig opzoekwerk.Alvast bedankt om te storten op BE52 9791 6207 7709 ivm kredietnota N° 26075060.Mvg,Pedro


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform