Beste,Zie onze vraag :We stelden 3-tal weken terug vast dat er drukverlies optrad bij het nemen van warm water, dit werd alleen maar erger met de dag. Na bezoek van onze aannemer sanitair (heeft ook deze installatie geplaatst) vorige week kon er geen oplossing geboden worden aan het probleem.Onze installatie Vaillant Aurocompact (zie foto in bijlage) staat er pas een 7-tal jaar.Daar mijn schoonbroer de identieke installatie heeft is er ook de driewegkraan (zie foto in bijlage) verwisseld om af te toetsen of deze defect was, dit was niet het geval...drukverlies idem.Eveneens zijn alle leidingen van en naar de Aurocompact nagekeken ivm verstoppingen, maar ook hier is niks abnormaal vastgesteld. Ook zijn alle filters nagekeken geworden.Op heden komt er zelfs geen warm water meer door de leidingen.Kan er een interventie voorzien worden om dit probleem op te lossen ?Zie jullie antwoord :geen druk op het sww. drieweg nagekekn werkt prima filter gedemonteerd uit dewaterdruksensor was niet vervuild. plaatenwisselaar gedemonteerd en er een nieuweingestoken probleem was nog niet opgelost. de oude er dan terug ingestoken. probleem zalergens in de voeding zijn van het koud water naar het toestel. installateur zal dit verderopvolgen.Zie onze vaststelling nadien : Na controle van alle leidingen en vaststelling dat hier niks mis mee was, heb ik samen met de installateur alle leidingen gecontroleerd in het toestel. Hierbij hebben wij aan de leiding die uit de boiler naar boven komt, dat deze volledig verstopt zat. Indien wij een factuur voor interventie betalen en het probleem zelf dienen op te zoeken in de ketel, waarom dienen wij dan Vaillant te contacteren die na controle niks kan vinden ??? De factuur is overbodig betaald geworden en dit is onterecht geld opeisen voor een service die niet geboden is geworden...Met vriendelijke groeten,Pedro Berton