Terug

Factuur voor herstelling die niet heeft plaatsgevonden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. K.

Naar: Ariston

26/04/2024

Beste,Na uitvoering van het jaarlijks onderhoud van mijn gasketel, kwam er een technieker van de originele installateur (Elco Belgium) langs. Buiten het feit dat er een onderhoudscontract actief was, dienden we toch een factuur te betalen voor het onderhoud omwille van vervanging van bepaalde slijtage stukken. Na vertrek technieker, gaat onze gasbrander in veiligheid en geeft een errorcode 40 die volgens de klantendienst van Elco Belgium duidt op 'flow' ofwel toevoerregeling. Een technieker komt weer ter plaatse en geen kwartier later vertrekt deze alweer daar het inderdaad om een aanpassing van een manipulatie ging nalv het onderhoud. Weken nadien ontvang ik een factuur voor herstelling met een kost hoger dan het onderhoud! Het onderhoud koste al ruim 220 euro, deze zogezegde herstelling meer dan 340 euro!Ik nam contact op met Elco om deze factuur te protesteren maar bots enkel op het antwoord dat het weldegelijk een herstelling was (wat ze op mijn vraag nog steeds niet konden bewijzen) en het dreigement van een incassobureau.Nadien, bij het nalezen van de reviews op Google merk ik dat deze praktijk veelvuldig door Elco Belgium wordt toegepast. Dit lijkt mij bedrog en vraagt voor verder onderzoek.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform