Terug

Factuur voor aanvraag offerte

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: FLUVIUS

13/06/2022

Beste,Wij overwogen een verzwaring van onze elektrische aansluiting en vroegen via de website van fluvius informatie en een offerte op. Wij ontvingen een offerte waarop het bedrag vermeld stond voor de verzwaring alsook een bedrag van 384,16 euro aan studiekosten elektriciteit. Wij kregen nadien een bericht dat indien we niet akkoord gingen met de offerte, deze zou vervallen. Na de vervaldatum van de offerte kregen wij een factuur voor de studiekosten elektriciteit. Deze wensen wij niet te betalen want ze stond mee op de offerte waar we niet op in zijn gegaan. Wij zijn niet akkoord dat Fluvius eventuele kosten voor een detailstudie probeert te verhalen bij de consument.Wij zijn bij de aanvraag van de informatie via de website ook op geen enkele manier op de hoogte gebracht van kosten die verbonden zijn aan het aanvragen van een offerte, laat staan van het bedrag van de studiekost.Wij kunnen niet akkoord gaan met kosten waarvan we op voorhand niet weten hoeveel deze zullen bedragen en al zeker niet wanneer dit op initiatief van Fluvius is zonder dat zij ons akkoord over dit bedrag hebben gevraagd/ontvangen.Wij contacteerden Fluvius reeds per mail om dit te melden en zullen ook nog een aangetekend schrijven sturen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform