Terug

Factuur verkrijgen van Testaankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Testaankoop

12/01/2023

Beste, Elk jaar rond deze tijd verlies ik tijd om iets heel eenvoudig. Als abonnee wil ik een factuur ontvangen van Testaankoop op naam van mijn BVBA. Elk jaar moet ik jullie contacteren voor dit zelfde issue. Kan dat niet geautomatiseerd worden zodat ik deze ieder jaar ontvang.Na 2 pogingen om jullie te contacteren via het contactformulier, krijg ik nul respons.O ironie, jawel een mail om me te bedanken om jullie te contacteren en te polsen naar mijn tevredenheid over testaankoop.Graag dus een factuur van Testaankoop op naam van mijn BVBA, enliefst ook een automatisering voor komende jaren.Dank Steven

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: S. S.

13/01/2023

Beste abonnee,Wij hebben uw verzoek aan de betrokken afdelingen voorgelegd, zodat uw factuur zo spoedig mogelijk kan worden verstuurd.We laten ook uitzoeken, waarom u deze niet verstuurd werd in de loop van de maand december.Met vriendelijke groetAbonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

Testaankoop

Naar: S. S.

13/01/2023

Beste abonnee,Bij nazicht stelden we vast u het ontvangstbewijs voor uw abonnement (factuur) de eerste keer verstuurd is in de week van 26 december 2022.Een duplicaat ervan werd op op 11 januari 2023 verstuurd.Wij hopen u Hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform