Terug

Factuur van vorige bewoner

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Luminus

29/06/2023

Beste,Ik ben sinds 16/10/2022 eigenaar van een woning in de Koning Albertstraat 84 te Lint. Sinds november 2022 krijg ik facturen van de vorige bewoners op mijn naam van de periode 01/05/2022 tot 24/08/2022 dit ging over 556 euro. Nu na 8 maanden betwisting sturen ze mij dat het probleem is opgelost en mijn startdatum 16/10/2022 wordt. Vandaag krijg ik een factuur op mijn naam van 812 euro voor de periode van 01/05/2022 tot 16/10/2022 dringend binnen de 14 dagen te betalen. Deze betwisting begint dus na 8 maanden volledig terug opnieuw. De vorige eigenaars zijn in deze 8 maanden niet 1 keer gecontacteerd. Ik bel zoveel mogelijk naar de klantendienst, maar deze is reeds maanden niet bereikbaar wegens technisch defect. Ik stuur tientallen mails, maar krijg geen antwoord. ik heb een aangetekend schrijven gestuurd, maar daar krijg ik ook geen reactie op. Ik zou graag mijn eigen facturen ontvangen want laatst kreeg ik een afrekening na een verplichte meteropname van Fluvius van een terugbetaling van 73 euro, maar die hebben ze dan gebruikt om het factuur van de vorige bewoner een stukje te betalen. Dus ze gebruiken mijn voorschotten en afrekeningen om de slotfactuur van de vorige eigenaars te betalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform