Terug

Factuur van maanden betalen door fout Telenet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Telenet

24/07/2023

Beste,Wij hebben sinds maart geen facturen meer gekregen van Telenet. We dachten eerst dat het kwam doordat we waren overgeschakeld. Daar er ook problemen zich voordeden van het pakket dat we hadden genomen zijn we naar de winkel van Telenet gegaan en daar konden ze ons ook niet verder helpen. Men ging dit rechtzetten op hoofdkantoor zeiden ze.Nu krijgen we een mail dat door het overschakelen van hun IT diensten een fout is geslopen in hun systeem. De facturatie zou op jaarbasis staan en niet per maand. Dit is een systeem fout, maar ze gaan wel een factuur sturen van het bedrag dat nog openstaat. Deze moeten we eenmalig per overschrijving betalen. Hiervoor krijgen we een korting van 30€????Wij betalen 160€ per maand voor een volledig pakket met alles erop en eraan. Kan je dit al even berekenen van april naar augustus? 160 x 5 = 800€ dat wij ineens zomaar moeten ophoesten door een fout van Telenet???? en dan maar een magere 30€ korting krijgen????? Dit gaat ons petje te boven dat wij ineens 800€ moeten gaan betalen.... De correcte factuur hebben tot hiertoe nog steeds niet gekregen, dus deze is maar een berekening van ons uit...

Berichten (2)

Telenet

Naar: S. S.

24/07/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=9%2BD7qVUkaORYUgsi0imGL09NopdBtHHdiY4bo_o3QOeSmzWNZCge%2Bvff7mUPy2M7vMYH8bDaMUTrUXuTjFLNYxdbUGT998

S. S.

Naar: Telenet

24/07/2023

Bericht kan niet geopende worden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform