Terug

Factuur van kinderplezier

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Kinderplezier

11/04/2024

Beste, Mijn vriendin werd onlangs gebeld door kinderplezier in verband met een gratis!!!! boeken pakket dat gereserveerd was voor haar. De vrouw aan de telefoon vroeg of ze dit wou en mijn vriendin zei ja daarna wist de vrouw zonder het te vragen ons adres en vroeg of dit ons adres was waarop mijn vriendin dit bevestigden nu krijgen wij een pakketje in onze bus waar een factuur bij zat voor een abonnement wij willen helemaal geen abonnement waaneer ik de telefoon nummer probeer terug te bellen hoor ik dat deze niet bestaat ik zou graag willen dat kinderplezier onze gegevens uit hun systeem verwijderd en geen facturen stuurt aangezien wij nooit akkoord zijn gegaan met een abonnement ik heb al meerdere klachten over dit bedrijf gezien en vind dit eigenlijk wel erg dat ze mensen die net kindjes hebben proberen te bestelen

Berichten (4)

Kinderplezier

Naar: J. M.

12/04/2024

Hallo Jeremy,Wat vervelend om te horen dat er iets mogelijk niet goed is overgekomentijdens het gesprek met je vrouw. Omdat wij een strenge controle hebben metde call-agents dat er altijd benadrukt wordt wat de kosten precies zijn,zal ik de voicelog met gemaakte afspraken voor de zekerheid opvragen bijhet callcenter.Vwb de gegevens, wij hebben deze via onze partner de Roze Doos ontvangenvoor het doen van deze aanbieding. We hebben dan inderdaad het adres entelefoonnummer ter beschikking. Je (of je vrouw) hebt daarvoor ooktoestemming gegeven bij de Roze Doos.Wat ik dus sowieso vast voor je kan doen is nu per direct het abonnementstopzetten. Dat heb ik dan ook in orde gemaakt nu. Je ontvangt dus geennieuwe pakketten meer.Ik laat zsm van me horen zodra ik de voicelog ontvang van het callcenter.Dan weten we allebei wat er precies werd afgesproken en kunnen we voor eenoplossing zorgen.Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn hoor ik dat natuurlijk ook alvastgraag.Met vriendelijke groeten,Willem VerheijenAfdeling klantenserviceOp do 11 apr 2024 om 18:21 schreef

Kinderplezier

Naar: J. M.

15/04/2024

Hallo Jeremy,Zojuist heb ik van het callcenter de voicelog van de bestelling ontvangen. Ik heb deze als bijlage bijgesloten. Ik hoor nergens dat er een gratis pakket wordt aangeboden. De agent legt uit wat er besteld werd en dat het pakket Eur16,95 kost. Vervolgens geeft ze aan dat ook de vervolgpakketten Eur16,95 kosten en dat er op elk gewenst moment weer afgemeld kan worden. Dat lijkt allemaal wel duidelijk.Ik hoor graag je reactie.  Met vriendelijke groeten,Willem VerheijenAfdeling klantenserviceOp vr 12 apr 2024 om 15:07 schreef Kinderplezier info@kinderplezier.nl:Hallo Jeremy,Wat vervelend om te horen dat er iets mogelijk niet goed is overgekomen tijdens het gesprek met je vrouw. Omdat wij een strenge controle hebben met de call-agents dat er altijd benadrukt wordt wat de kosten precies zijn, zal ik de voicelog met gemaakte afspraken voor de zekerheid opvragen bij het callcenter.  Vwb de gegevens, wij hebben deze via onze partner de Roze Doos ontvangen voor het doen van deze aanbieding. We hebben dan inderdaad het adres en telefoonnummer ter beschikking. Je (of je vrouw) hebt daarvoor ook toestemming gegeven bij de Roze Doos.Wat ik dus sowieso vast voor je kan doen is nu per direct het abonnement stopzetten. Dat heb ik dan ook in orde gemaakt nu. Je ontvangt dus geen nieuwe pakketten meer.  Ik laat zsm van me horen zodra ik de voicelog ontvang van het callcenter. Dan weten we allebei wat er precies werd afgesproken en kunnen we voor een oplossing zorgen.Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn hoor ik dat natuurlijk ook alvast graag.      Met vriendelijke groeten,Willem VerheijenAfdeling klantenserviceOp do 11 apr 2024 om 18:21 schreef klachtenbox@test-aankoop.be:

J. M.

Naar: Kinderplezier

15/04/2024

Beste, Raar dat uw voicelog 1 minuut lang is maar in de gsm van mijn vrouw staat dat het gesprek langer dan 3 min heeft geduurd waar is de eerste 2 min van het gesprek naar toe in uw voicelog hoort u duidelijk dat dit niet het begin van het gesprek is en buiten het telefoongesprek hebben wij ook een mail van jullie waarop duidelijk staat dat het gratis is zou u mij aub een retour adres kunnen bezorgen waar ik het pakketje terug kan naar sturen en het abonnement stopzetten anders zijn wij genoodzaakt gerechterlijke stappen te ondernemenVind dit trouwens zeer erg van uw bedrijf dat jullie nieuwe ouders die net een kindje hebben en andere zorgen aan hun hoofd hebben proberen te bestelen met jullie valse trukjes

Kinderplezier

Naar: J. M.

15/04/2024

Beste Jeremy,Bedankt voor je reactie.Dat klopt, we mogen pas opnemen wanneer we aangeven dat we het gesprek gaanopnemen. Anders zouden we jullie privacy schenden nietwaar.Zoals je ook hoort, zegt de agent dat ze even alles kort gaat herhalen enhet opgenomen wordt. In de voicelog worden dan alle belangrijke zakenherhaald zodat er (normaal) geen misverstanden ontstaan.Als je een actiemail hebt ontvangen met een speciaal aanbod via een vanonze partners kan dat natuurlijk, maar dan had je die moeten invullen. Indit geval ben je door het callcenter gebeld op een moment dat er geen actiewas en ben je daarop ingegaan.Wat een bijzondere gedachte dat wij expres mensen die een kindje hebbengekregen met 'valse trucjes' zouden bestelen. De afspraken zijn heelduidelijk open en eerlijk gemaakt met je vrouw. Het bewijs heb je zojuistontvangen. Wij bestaan sinds 1997 en leveren dus al ruim 25 jaar leukeboekpakketten in Nederland en Belgie. Wij bestelen niemand meneer.Als je het pakket wil terugsturen kan dat natuurlijk binnen 10 werkdagennaar Kinderplezier, Postbus 101, 2387 Baarle-Hertog. Hou er rekening meedat de kosten voor retourzenden voor eigen rekening zijn. Als je kiest voorretourzenden zorg dan aub voor een verzendbewijs om verlies bij de post eneen nieuwe discussie te voorkomen.Mocht er nog iets onduidelijk zijn hoor ik dat natuurlijk ook graag.Met vriendelijke groeten,Willem VerheijenAfdeling klantenservicep ma 15 apr 2024 om 08:42 schreef


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform