Hallo Jeremy,Zojuist heb ik van het callcenter de voicelog van de bestelling ontvangen. Ik heb deze als bijlage bijgesloten. Ik hoor nergens dat er een gratis pakket wordt aangeboden. De agent legt uit wat er besteld werd en dat het pakket Eur16,95 kost. Vervolgens geeft ze aan dat ook de vervolgpakketten Eur16,95 kosten en dat er op elk gewenst moment weer afgemeld kan worden. Dat lijkt allemaal wel duidelijk.Ik hoor graag je reactie. Met vriendelijke groeten,Willem VerheijenAfdeling klantenserviceOp vr 12 apr 2024 om 15:07 schreef Kinderplezier info@kinderplezier.nl:Hallo Jeremy,Wat vervelend om te horen dat er iets mogelijk niet goed is overgekomen tijdens het gesprek met je vrouw. Omdat wij een strenge controle hebben met de call-agents dat er altijd benadrukt wordt wat de kosten precies zijn, zal ik de voicelog met gemaakte afspraken voor de zekerheid opvragen bij het callcenter. Vwb de gegevens, wij hebben deze via onze partner de Roze Doos ontvangen voor het doen van deze aanbieding. We hebben dan inderdaad het adres en telefoonnummer ter beschikking. Je (of je vrouw) hebt daarvoor ook toestemming gegeven bij de Roze Doos.Wat ik dus sowieso vast voor je kan doen is nu per direct het abonnement stopzetten. Dat heb ik dan ook in orde gemaakt nu. Je ontvangt dus geen nieuwe pakketten meer. Ik laat zsm van me horen zodra ik de voicelog ontvang van het callcenter. Dan weten we allebei wat er precies werd afgesproken en kunnen we voor een oplossing zorgen.Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn hoor ik dat natuurlijk ook alvast graag. Met vriendelijke groeten,Willem VerheijenAfdeling klantenserviceOp do 11 apr 2024 om 18:21 schreef klachtenbox@test-aankoop.be: