- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 21 mrt 2024 08:33 CETBeste,We hebben uw klacht goed ontvangen.Volgens uw dossier zou er iets niet correct zijn met uw EANcode.Al enkele keren hebben wij via email gevraagd om ons een afrekening te bezorgen van een leverancier waarop de correcte EANcode genoteerd staat.Gelieve ons deze zo snel mogelijk te bezorgen zodat wij de nodige stappen kunnen ondernemen.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons * * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.**We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens.** Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[GDZEP4-EW22X]