Terug

Factuur van 1600 na 2 jaar ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: Mega

19/03/2024

BesteOnlangs ontving ik een factuur betreffende de periode 08/11/2022 - 04/07/2023Dit terwijl ik sedert 08/09/2022 bij Bolt zat aangesloten . Mijn laatste betaling bij Mega is betaald op 06/09/2022De factuur die ik nu ontvangen heb dateert van 2 maand nadat ik al overgeschakeld was naar Bolt.Fluvius is een 8 tal maanden geleden hier geweest om de meterstanden van een nieuwe buur op te nemen daarbij zouden ze die van hem en mij gewisseld hebben. Diezelfde periode ging ik normaal gezien over van Bolt naar Luminus. Echter heb ik van Luminus nooit iets ontvangen van facturen en bolt is mij kwijt geraakt. Onlangs belde Luminus mezelf op om over nieuwe promoties te spreken en daar vonden ze niets terug van een bestaand contract. Probeer al maanden te achterhalen bij welke maatschappij ik nu eigenlijk aangesloten zit aangezien ik nergens nog iets van ontvangen heb.

Berichten (1)

Mega

Naar: T. D.

21/03/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 21 mrt 2024 08:33 CETBeste,We hebben uw klacht goed ontvangen.Volgens uw dossier zou er iets niet correct zijn met uw EANcode.Al enkele keren hebben wij via email gevraagd om ons een afrekening te bezorgen van een leverancier waarop de correcte EANcode genoteerd staat.Gelieve ons deze zo snel mogelijk te bezorgen zodat wij de nodige stappen kunnen ondernemen.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons ![](s:mega1.zendesk.com/attachments/token/dkHvtK0GKQ9yCeJYvq8eEZieY/?name=zendesk-launch-telco-NL.png)* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.**We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens.** Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[GDZEP4-EW22X]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform