Ik heb de oorspronkelijke factuur (eindafrekening electriciteit 2022) tijdig geprotesteerd omdat er een fout werd gemaakt bij het uitrekenen van het verschuldigd bedrag. Hierbij heeft luminus een voorschotfactuur (die tijdens het jaar correct betaald werd) verkeerd vermeld. Luminus heeft voor 1 van de diverse voorschotfacturen slechts voor een bedrag van 295 € in rekening gebracht op de eindafrekening terwijl er in werkelijkheid 894 € werd betaald en gefactureerd. Dit kan ik aantonen a.d.h.v. betalinsgbewijzen van de bank alsook in de app zelf van luminus waar vermeld staat dat deze factuur voor 894 € betaald werd.Via telefoon, mail en hun website (my luminus app) werd al deze informatie doorgestuurd aan Luminus op 18/04/2023.Op 2/05/2023 heb ik dan van luminus een mail ontvangen waarbij ze bevestigen dat het door hun specialistenteam zal nagekeken worden en dat de aanmaningskost van de eerder vermelde factuur geannuleerd zal worden.Bijkomend bevestigen ze dat een eventuele correctie in mijn voordeel, terug zal storten op mijn rekening.Tot op heden heb ik nog geen enkele mail of terugbetaling ontvangen. Wat ik echter wel ontvang is betalingsherinneringen en aanmaningskosten omwille van deze factuur die geprotesteerd werd.Graag zou ik hiervoor een oplossing willen ontvangen aangezien MEERDERE mails, klachten ingediend via hun app My luminus en POGINGEN om telefonisch contact te krijgen met hun klantendienst tot geen resultaat hebben geleid.Ik ontvang nu zelfs terug aanmaningskosten & betalingsherinneringen voor die ene factuur die ik destijds tijdig en wettelijk geprotesteerd heb (meerdere keren via mail & via hun website - My luminus).Ik verlang een creditnota voor de factuur (incl. onterechte aanmaningskosten) die ik geprotesteerd heb alsook een terugbetaling van hetgeen ik teveel betaald heb. Bijkomend wil ik dat de voorschotfacturen die ik moet betalen verlaagd zullen worden aangezien ik nu meer moet betalen omdat LUMINUS uitgaat van verkeerde berekeningen. Ik heb in 2022 teveel betaald aangezien ik geld terug moet krijgen. Dan is het niet logisch dat ik nu voor 2023 meer voorschot moet gaan betalen omdat Luminus een fout maakt en geen communicatie mogelijk is om dit recht te zetten via mail of telefoon of zelfs via hun app - My Luminus.Met vriendelijke groeten.