Terug

Factuur ten onrechte

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

H. A.

Naar: POPPY Mobility

13/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 12/01/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 368, 94. Dat moet echter een vergissing zijn: Ik heb op 10/01/25 rond 18u een poppywagen gebruikt. Dit gedurende 1u voor slechts 18 km, dit kan u ook terugvinden. Ik heb de wagen geparkeerd, correct afgesloten zoals aangegeven en ter plaatse moest ik dan 50 euro betalen. Dit is betaald en is in orde. 2 dagen later ontvang ik een factuurbedrag van 368, 94 euro?? Hier ga ik niet mee akkoord en kan dit groot bedrag niet betalen. Ik heb alles correct afgesloten en proper achtergelaten zoals het hoort. Ik heb de wagen maar 1u gebruikt en stopgezet in de app, echter op de factuur staat dat ik deze 2 dagen heb gebruikt terwijl dit niet het geval was. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. Gebruikte mailadres tijdens de rit: Ibrahim1803@hotmail.com Ik hoop op een snelle en positieve afhandeling hiervan. Met vriendelijke groet, Ibrahim Akyuz

Berichten (1)

POPPY Mobility

Naar: H. A.

17/01/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Poppy's Customer Care (Poppy) 17 jan 2025 12:12 CET Hey Ibrahim 👋 Tania hier van Poppy. Ik heb dit voor je al in orde gebracht. Ik heb de factuur van 368,94 euro geannuleerd en je een nieuwe aangeboden om te betalen. De reden waarom deze factuur zo hoog lag was omdat je buiten een Poppy zone stond en de wagen gepauzeerd had in plaats van afgesloten had (dit ging ook niet omdat je buiten een Poppy zone stond). Ook vinden wij geen betaling terug dat je de pas van 1 uur betaald hebt. Mocht je nog vragen hebben dan horen we ze graag. Met vriendelijk groeten, Tania van Poppy 🚗️ Klachten 13 jan 2025 16:31 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Team Poppy Let's ride 🚗 🛵 🛴 Dit e-mailbericht is een service van Poppy. [Y051JG-4W4MP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform