Beste,Ik heb een nieuwe woonst gekocht en ga hier zeker nog 1,5 jaar in verbouwen, zonder er te wonen. Water staat enkel op voor een WC bezoek.Dit reeds gemeld bij online contact (eerste keer online vraag, 2de keer online aanvraag aansluiting, 3de keer gebeld omdat ik na 2 maanden nog niets ontvangen of gehoord had)Eerste factuur = 195,00.Meterstand na 2-3maand = 0,5m³ erbij. (30/07: 0719,066 / 18/10 0719,553)2x gebeld naar klantendienst, steeds op dezelfde aggresieve manier benadert, wat op zich een eerste reden voor klacht zou kunnen zijn.eerste keer (18/10) zonder meterstand, 2de keer (19/10) met foto van meterstand 18/10Voor een eerste keer in aanmerking te komen met dienst facturatie verschiet ik hier enorm van. Van de dienst aansluiting ben ik vriendelijk en correct onthaald en hij heeft me meteen antwoord op de vragen kunnen bieden.Eerste factuur kan volgens hen niet aangepast worden, minimale leegstand tarief is 50 euro per kwartaal?Stel dat ik (in slechtste geval) op einde van het jaar een €20 euro moet betalen (huur + 9-12 euro water).Dan heb ik 345 euro betaald, krijg dan €325 euro terug. Dus een 94.2% van het voorschot bij jullie in beheerPersoonlijk vind ik dit erg overdreven