Terug

Factuur schade

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. N.

Naar: DOCKX RENTAL

24/02/2025

Korte beschrijving van uw probleem Beste, Na een telefonische onderhoud, en Dock mij blijft contacteren, Ik kan moeilijk akkoord gaan met factuur in bijlage, Zie ook wat ik laat nog gemaild heb hieromtrent. "Bete Katleen, Zoals vrijdag 21-02-2025 telefonische gecommuniceerd, Heb hier al vrij telefonisch contact gehad met jullie, Heb mijn waarborg van € 500 nog niet terug gehad, En zit met een franchise van € 750 Er werd toen geen schade aan jullie voertuig veroorzaakt, is ook bevestigd. Heb toen aanrijding documenten ingevuld, daar ik licht het achterlicht van een geparkeerde wagen hebt geraakt. waarbij het buitenste plastic van het licht was beschadigd. Zie foto in bijlage, die ik jullie dan ook heb bezorgd. De kosten van deze herstelling kunnen nooit € 750 bedragen, heb we toen ook besproken, en schatten toen ook om en bij de € 250 . Maar ik veronderstel dat deze kosten nu wel bekend zullen zijn bij jullie." Extra benzine zal ik uiteraard betalen, Met vriendelijke groeten,

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 24 februari 2025

DOCKX RENTAL

Naar: G. N.

25/02/2025

Beste heer Nuitten, Bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat u graag duidelijkheid wenst over de afhandeling van dit schadedossier. In dit geval gaat het om een ongeval met een tegenpartij waarbij u in fout werd bevonden. De snelheid van de uitspraak van dit dossier is afhankelijk van de verzekeraars, en hier hebben wij helaas geen invloed op. De vrijstelling BA werd in afwachting van de definitieve uitspraak aangerekend. Zodra wij de definitieve kosten kennen, zullen wij de vrijstelling crediteren en de juiste herstelkosten aanrekenen. Wij zullen dit openstaand saldo dan tijdelijk on-hold zetten, zodat u hierin geen extra kosten gaat hebben. Wij volgen dit dossier nauwgezet op en houden u op de hoogte van verdere ontwikkelingen. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groeten, Mattias Kuypers @@REF_ID@851e4e591fb47ffc3e@REF_ID@@ SalesTeam ​​​​ DOCKXRENTAL E sales@dockx.be U www.dockx-rental.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 24 februari 2025 16:31 Aan: zInfo_Dockx zinfodockx@dockx.be Onderwerp: Factuur schade ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform