Terug

Factuur ontvangen via incassobureau

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Hello Fresh

26/05/2021

Ik kreeg een gratis box cadeau van iemand om te proberen. Heb dit gebruikt. Verder geen enkele bestelling gedaan. Ontving een factuur van 8,00 euro openstaand bedrag. In de brief stond ook dat je contact kan opnemen met betalingsherinnering@hellofresh.be, de zogezegde klantendienst. Ik stuurde een mail op 16/05 met de vraag waarom ik die 8,00 moest betalen, gezien ik nooit een bestelling heb geplaatst. Een antwoord kwam er niet, wel een factuur van het incassobureau. 70,02 euro. Voor iets wat ik nooit heb besteld en waarop ik nooit een antwoord mocht ontvangen.Slechte quotering krijgen ze in elk geval, dieven.

Berichten (1)

N. B.

Naar: Hello Fresh

14/06/2021

We zijn ondertussen al ruim 2 weken verder, ik mocht nog geen respons ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform