Terug

Factuur ontvangen na bezoek in garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. G.

Naar: Beko

01/12/2023

Geachte,Ik heb 3 maanden geleden een nieuwe wasmachine gekocht, deze lekt echter een paar weken geleden.Uiteraard heb ik bij de verkoper om herstelling gevraagd en die stuurden na 1,5 week een monteur die zei na 2 minuten dat mijn kuip kapot was, dat deze van plastiek was en dat dit geen garantie is.Ik heb hiervoor geen enkel bewijs ontvangen, enkel een paar foto's die op zijn gsm stonden, maar ik weet niet of die van mijn toestel kwamen. Als leek zag ik enkel iets wits met daarin een verroeste schroef.De verkoper houdt zijn antwoord al 2 dagen in beraad, maar de producent steekt het op mij.Maar een kuip van plastiek, dan kunnen er toch veel andere oorzaken zijn dat ze stuk is, vb, gemaakt op een maandagmorgen of licht beschadigd geraakt bij de installatie of het vervoer (werd door de winkel gedaan) en door het normale gebruik van de machine is dat lichte scheurtje dan verder gescheurd....

Berichten (2)

Beko

Naar: F. G.

12/12/2023

Goedemiddag,Een gat in de kuip na enkele weken wordt veroorzaaktDoor een vreemd voorwerp dat in de trommel terechtkomt.Door de middelpuntvliegende kracht (1400 T/M) kan een vreemdVoorwerp dit veroorzaken.Als er een gat in de kuip zou geweest bij eerste gebruik kon het misschienDoor transportschade zijn.Maar een gat in de kuip komt er niet vanzelf in.Soms is het voorwerp dat de oorzaak zou geweest zijn niet direct terugTe vinden - zoals bijvoorbeeld een muntstuk. Etc.Vriendelijke groeten,Sensitivity: InternalNon-Personal Data

F. G.

Naar: Beko

12/12/2023

Geachte,Ik heb geen enkel bewijs gezien dat er een vreemd voorwerp in de kuip heeft gezeten of zit. Dus ga ik er ook niet vanuit dat er geen vreemd voorwerp geweest is. Het gaat hier om een plastiek kuip, dat is toch wat uw monteur zelf zegt. Zoals gezegd kan dat verschillende andere oorzaken hebben en is het op geen enkel moment bewezen dat ik hiervan de oorzaak ben. Het is niet omdat u dat zegt dat dit zo is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform