Terug

factuur ontvangen en toch geen klant

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Orange

10/02/2022

Beste,eind december kwam er een vertegenwoordigster langs via de factuurdokter.Zij deed een voorstel van telefonie/internet,ik wou wel de overstap maken naar orange na heel haar uitleg,maar heb heel goed besproken dat er een verbrekeningsvergoeding ging moeten betaald worden bij mijn huidige operator en ik stond er dan ook uitdrukkelijk op dat deze overschakeling er pas in feb/maart kwam wat allemaal geen probleem was volgens mevrouw.Net na nieuwjaar ontvang ik telefoon van orange voor de installatie die zou de week erop gebeuren,totaal in paniek zei ik dat ik dit besproken had en ik dit niet wou dus meneer aan de tel verschoof de installatie naar de uiterste dag in feb.Ik dacht oef...op 10 jan ontvang ik een sms dat de overschakeling ingezet is en ik mijn nieuwe sim mag plaatsen,onmiddelijk heb ik mevr gemaild dat ik dit niet wou,dit was heel duidelijk gecommuniceerd,ze trachte haar eruit te klappen,heb toen meermaals geeist dat zij die overstap annulleerde naar het tijdstip dat de installatie zou doorgaan zij is hier niet op ingegaan en bleef bij haar standpunt dat ik nu klant was!Wij hebben hierdoor 2 dagen geen telefoon kunnen gebruiken en ben uiteindelijk naar een proximuswinkel gestapt om ons nr's terug naar proximus over te zetten,dus eindelijk weer bereikbaar.Wanneer madam dit had gezien kreeg ik ineens een vriendelijk mailtje of ze de overdracht van de gsm's dan moest doen tegelijk met de installatie internet,hierop heb ik niet meer gereageerd uiteraard!Intussen zit ik dus met een verbrekingsvergoeding waarvoor ik het nu niet breed heb door haar en heb ik beslist de installatie te annuleren,deze praktijken kunnen niet door de beugel,ik heb hier geen enkel geschreven contract of handtekening moeten zetten,ik kreeg een sms en vermoed dat zij deze nodig had voor een zogenaamde handtekening.De factuur bedraagt nog geen 3€ maar het gaat mij om het pricipe hoeveel ik hier heb moeten mailen/mij verplaatsen om gewoon te hebben wat ik gevraagd had.Nogmaals ik gaf geen toestemming en zou heel graag het mailverkeer met deze vertegenwoordigster doorsturen!Wens er nog aan toe te voegen dat het blijkbaar heel moeilijk is om orange te bereiken,geen enkel mailadres enkel een chat waarin men u ook vraagt om het telefonisch op te lossen,als er maar geen bewijzen zijn blijkbaar!mvg Brenda

Berichten (2)

Orange

Naar: A. C.

10/02/2022

Hello,I'm out of office and will be back on 14/02/2022.For urgent matters, you can contact my colleagues of the Mediation team.Kind regards.Anja

A. C.

Naar: Orange

27/02/2022

Na 2 weken nog steeds out of office ??Werkt daar niemand anders?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform