Terug

factuur omzetten naar mijn bedrijf

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Scarlet

29/12/2020

Beste,Deze week werd beslist door onze boekhouder om de factuur van Scarlet om te zetten van privé naar ons bedrijf Sunrol. Ik stuurde reeds een mail naar Scarlet maar kreeg direct een antwoordt terug dat men geen mails beantwoordt t.e.m. 15/01/2020. Dus belde ik vandaag 29/12/2020 om 19h15 met naar Scarlet met een zekere Dondu (vrouwelijke bediende). Ze zei mij niet te kunnen helpen en ik een mail moest sturen. Maar ik zei dat ik dat al gedaan had en een mail terug kreeg. Daarop antwoorde ze dat ze mij niet verder kon helpen en smeet de telefoon toe.

Berichten (4)

Scarlet

Naar: A. C.

31/12/2020

Beste,We hebben de klacht CPTBE01149461-11 met als Scarlet referentie 16492109 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat wij helaas uw gegevens niet mogen aanpassen volgens de GDPR maatregelen.U dient zich in te loggen op mijn.scarlet (zie bijlage) en u kan zelf uw gegevens aanpassen.Wij hopen je hiermee alvast voldoende te hebben gea¯nformeerd.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarlet

A. C.

Naar: Scarlet

01/01/2021

Beste,Via my.scarlet kan geen btw nummer ingegeven worden. dus uw uitleg klopt niet.

Scarlet

Naar: A. C.

07/01/2021

Beste,We hebben de klacht CPTBE01149461-11 met als Scarlet referentie 16492109 in behandeling genomen.Terugkerend op uw schrjven willen wij u bevestigen dat het correct is dat u momenteel uw BTW gegevens niet kunt ingeven.Van zodra dat u uw gegevens hebt aangepast in mijn.scarlet, gelieve ons terug te contacteren zodat wij uw BTW gegevens kunnen ingeven.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarlet

A. C.

Naar: Scarlet

25/01/2021

Beste,opnieuw contact gehad met scarlet klantendienst. Om het huidig abonnement van Danny Moyaert, Leenweg 41, 9800 Deinze over te zetten naar ons bedrijf. Nu blijkt dat wij terug instelkosten moeten betalen (nl. 99 €), en een technieker moet langskomen. Terwijl wij reeds klant zijn. Dit zijn wan-praktijken. Wij gaan daar niet mee akkoord. Wij verwachten een overzetting zonder extra kosten. En graag dringend. Dit moest eigenlijk al gebeurd zijn op 01/01/2021, maar bleek dat de klantendienst dit niet te wou behandelen tot na 15/01/2021. Nu zijn we inmiddels 25/01 en nu komt er dit bij.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform