BesteNa 3 jaar is onze LG TV defect.type 49SM9000PLA.AEU. Garantie op dit toestel is 1 jaar verlopen.Gezien de aanzienlijke investering in dit toestel om en bij de 700 EUR. Dachten we een offerte op te vragen voor een herstelling.Dit deden we via de Service afdeling van LG. Zij verwezen ons dossier door naar een derde partij, LetMeRepair. We kregen een offerte die hoger was de aankoopprijs van het toestel. Het toestel was dus een total loss voor ons. Er werd op de mail geantwoord dat we niet ingingen op de offerte.Echter ontvang ik nu van LetMeRepair een factuur van 39,20 EUR voor het opmaken van de offerte.Bij mijn weten is het bij wet verboden een prijsaanvraag te factureren indien dit niet expliciet op voorhand wordt meegedeeld. Ik vind dit not done: televisietoestellen van 700 EUR verkopen die na 3 jaar de geest geven en voor een offerte voor herstelling de klant geld aanrekend.Ik verwacht een tussenkomst van LG in de kosten.