Terug

Factuur niet raadpleegbaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Luminus

08/04/2023

wij ontvingen heden een eindafrekening van de gas/elektriciteit. via de Luminus app.Volgens ons klopt er niet iets met de afrekening. Wij willen daarom onze factuur evenals de voorgaande afrekeningen controleren / downloaden /lezen.Noch via de website, noch via de app kunnen onze facturen gedownload worden. We bekomen steeds de melding het gewenste document kan niet geopend worden. Gezien wij recht hebben op een gedetailleerde afrekening/ Factuur gaan wij niet over tot het betalen van deze factuur tot wij een gedetailleerd overzicht van onze voorgaande afrekening, onze huidige afrekening evenals de verrekening van de voorschotten en de premies van de overheid hebben mogen ontvangen.Andere elementen van de Luminus site zijn wonderbaarlijk snel te raadplegen. Het is bizar dat de website enkel voor het onderdeel van de facturen zo traag is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform