Beste, op 15 maart 2023 heb ik in de namiddag gebeld omdat ik in mijn tweede verblijf in De Panne, een probleem had met Telenet. Er zou een technieker enkele dagen later langskomen. Op 16 maart 2023 heb ik teruggebeld om te zeggen dat mijn probleem opgelost was. Daarna heb ik HEEL VEEL e-mails gekregen om te zeggen dat ik mijn decoder moest binnenbrengen. Op dinsdag 21 maart heb nogmaals gebeld om te zeggen dat er aan mijn decoder niets mis was, dat alles geregeld was en dat er geen problemen meer waren.Tot mijn grote verbazing moet ik op mijn factuur van de maand mei een bedrag van 50,00€ betalen voor mijn decoder.Ik vind dit absoluut NIET kunnen :- elke keer dat ik jullie telefonisch contacteerde, stond ik 30 à 40 minuten in de wachttijd- wat bieden jullie om deze wachttijden te compenseren of is dit jullie normale manier van werken?- waarom wordt er mij 50,00€ aangerekend voor een decoder waar uiteindelijk niks mee gebeurd is buiten het telefonisch contact.Ik ga hier niet mee akkoord en wens dat jullie mij deze 50,00€ terugstorten om mijn komende factuur voor juni.Alvast bedankt voor jullie begrip.Dit heb ik aangetekend verstuurd naar Telenet op 26 mei 2023.Ik heb tot op heden GEEN antwoord gekregen op mijn aangetekend schrijven.Ik betaal met domiciliëring, en stelde vast dat mijn maandelijks bedrag in juli, factuur juni weer werd afgetrokken van mijn rekening. En er is nergens SPRAKE van die 50,00€!Graag wou ik 50,00€ recupereren!Met vriendelijke groeten. Ph.