Beste,Ik heb sedert december 2021 een contract bij MEGA. Ik ben alleenstaand op een appartement van 90 vierkante meter. Ik betaalde bij mijn vorige energieleverancier +/- 100 euro aan gas en elektriciteit. Ik ben niet veel thuis. De administratie bij het aangaan van het contract verliep stroef. Hoge voorschotfacturen, twee voorschotfacturen kort op elkaar. Begin april ongeveer ontving ik een tussentijdse factuur can +/-500 euro voor gas bij te betalen. Nadat ik +/- 700 euro had betaald aan voorschotfacturen. Er zijn toen geen meterstanden opgenomen noch gevraagd. Ik heb aangaande contact gelegd met MEGA, ik krijg een correctiefactuur : +/- 850 euro te betalen aan gas, niet veel later een correctiefactuur van 950 te betalen aan gas. Men stelt deze facturen op met de natte vinger. Ik heb mijn frustraties per mail overgemaakt, maar ik word niet verder geholpen buiten een standaardmail. Ik besef dat de prijzen omhoog zijn gegaan, maar de berekening kan niet kloppen. Men doet ook geen moeite om dit correct uit te pluizen. Wat doen ze wel, twee brieven sturen om ze te betalen. Nadat ik reeds mijn klacht heb overgemaakt.