Terug

Factuur niet correct, oplichting

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Mega

12/08/2022

Beste,Ik heb sedert december 2021 een contract bij MEGA. Ik ben alleenstaand op een appartement van 90 vierkante meter. Ik betaalde bij mijn vorige energieleverancier +/- 100 euro aan gas en elektriciteit. Ik ben niet veel thuis. De administratie bij het aangaan van het contract verliep stroef. Hoge voorschotfacturen, twee voorschotfacturen kort op elkaar. Begin april ongeveer ontving ik een tussentijdse factuur can +/-500 euro voor gas bij te betalen. Nadat ik +/- 700 euro had betaald aan voorschotfacturen. Er zijn toen geen meterstanden opgenomen noch gevraagd. Ik heb aangaande contact gelegd met MEGA, ik krijg een correctiefactuur : +/- 850 euro te betalen aan gas, niet veel later een correctiefactuur van 950 te betalen aan gas. Men stelt deze facturen op met de natte vinger. Ik heb mijn frustraties per mail overgemaakt, maar ik word niet verder geholpen buiten een standaardmail. Ik besef dat de prijzen omhoog zijn gegaan, maar de berekening kan niet kloppen. Men doet ook geen moeite om dit correct uit te pluizen. Wat doen ze wel, twee brieven sturen om ze te betalen. Nadat ik reeds mijn klacht heb overgemaakt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform