Terug

Factuur na tussenkomst via eneco comfort bonus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Eneco

23/01/2019

Onlangs had ik een slotenmaker nodig (21/09/2018) en daarvoor belde ik naar de bijstandsnummer van de eneco comfort bonus. Deze firma heeft mij na de interventie nog gecontacteerd voor punten te geven op hun interventie en toen zeiden ze mij dat de betaling in orde was en ik hier niks meer van ging merken. Echter is deze betaling nooit voldaan geweest door eneco en nu ontvang ik hier plots een betalingsherinnering terwijl we nooit een factuur gekregen hebben want deze ging betaald worden door eneco. Na talloze emails en telefoons met eneco is hier na meer dan 1 maand nog niets aan gedaan.1e contact was 17/12/2018.

Berichten (2)

N. V.

Naar: Eneco

17/02/2019

Nog steeds geen oplossing of een antwoord.. Wat een klucht is deze klantenservice van eneco.

Eneco

Naar: N. V.

20/02/2019

Geachte,Hieronder vindt u de bevestiging die vandaag aan onze klant werd gestuurd.Met vriendelijke groetenMarina CoppensKlachtenbeheer Eneco20/02/2019 at 15:27OUTemail outDorien de GreytBeste meneer Verschraege,Via deze weg wil ik je graag meedelen dat we bevestiging hebben gekregen van Allianz dat het factuur door hen werd voldaan. Ik wil me graag excuseren dat je enige tijd hebt moeten wachten op deze bevestiging.Mocht je hierover nog vragen hebben aarzel niet om ons te contacteren.Ik wil je bedanken voor je tijd bij Eneco en wens je een zeer fijne dag toe.Met vriendelijke groeten,DorienKlantendienst Eneco


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform