Terug

Factuur na overstap

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. A.

Naar: Scarlet

14/12/2023

Beste, ik stapte over naar een andere provider. Er liep blijkbaar iets verkeerd met de easyswitch-code en ik bleef maar facturen ontvangen voor jullie diensten waarvan ik geen gebruik meer maakte sinds 22/09. Ik bleef de facturen betalen, rot de laatste factuur van eind november. Ik krijg voor deze factuur graag een creditnota omdat ik reeds lange tijd geen gebruik meer maak van jullie diensten

Berichten (1)

Scarlet

Naar: I. A.

22/12/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01937277-90 met als Scarlet referentie 12849239 in behandeling genomen.Bij easy-switch is de nieuwe operator die instaat voor de opzeg. Wij hebben helaas geen opzeg ontvangen via de nieuwe operator.De abonnementskosten blijven te voldoen tot de datum van de opzeg die wij van u ontvangen hebben nl. 14/11/2023.U kan indien er gebruik werd gemaakt van easy-switch het te veel betaalde bedrag terug vragen via uw nieuwe operator.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform