Terug

Factuur na opzegging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. E.

Naar: Scarlet

23/03/2020

Beste, Op 7 Februari 2020 ben ik overgestapt naar een andere provider en heeft mijn huidige provider (Proximus) mijn scarlet abonnement ook op stop gezet via de Easy Switch nummer. Daarna heb ik twee facturen aangekregen: een van Proximus ( wat ik logisch vindt) en een van Scarlet voor de zelfde maand februari! Ik heb een mail gestuurd naar Scarlet! Volgens hun stond mijn abonnement nog actief en moest ik het zelf stop zetten door mij in te loggen op MyScarlet. Maar omdat ik geen Klant meer ben kon ik me ook niet aanmelden! Dus heb ik telefonisch contact opgenomen met Scarlet Klantendienst. Ze zeiden dat ik een mail moest sturen met daarin dat ik een opzegging heb gedaan op 7/02/20 , mijn gegevens etc,.. naar vraag@scarlet.be. Ik kreeg een bevestiging dat zij mijn mail hebben Ontvangen , maar ik heb geen antwoord gekregen? Een dag nadien heb ik ze terug gebeld en heb ik ook gevraagd of ze mijn mail hebben aangekregen en de mevrouw achter de telefoon zei van niet en dat ze ook mijn mail ook niet kon vinden! Ik heb het ook 2x terug doorgestuurd zodat ze het ging aankrijgen. Daarna heeft ze het ook aangekregen en zei ze dat het IN ORDE is en dat ik het factuur NIET moet betalen! een paar weken later kreeg ik een herinnering factuur van Scarlet! Ik nam terug contact op met Scarlet Klantendienst en ze zeiden dat mijn abonnement nog actief staat al die tijd en dat ik het factuur MOET betalen! Ik heb ook mijn uitleg gedaan en ze zeiden dat ik terug een mailtje moet sturen met al mijn gegevens erin en het opzegdatum etc,... Ik zei ook dat ik al een mail heb gestuurd met alles erin ,maar ze konden het weer niet vinden! Dus heb ik terug een mail gestuurd en bleef ik ook aan de lijn. Meneer zei dat hij mijn mail heeft gevonden en hierbij zei meneer dat ik maar 11euro van de 54,99euro moet betalen. Ik vond het raar want eerst moest ik niets betalen aangezien het maar een technische foutje was , en nu moet ik 11euro betalen? Nadien vonD ik het ook prima. Maar door een technische storing werd onze lijn gebroken en heb ik terug contact proberen op te nemen, neemt er een andere meneer op. Ik vroeg hem ook om mij door te verbinden naar Mostafa ( de meneer waarmee ik de vorige telefoon gesprek sprak) en meneer zei dat hij het niet kan doen ( ik weet nog steeds niet waarom). Meneer zei dat hij me verder kon helpen , dus heb ik ook mijn uitleg gedaan. Meneer Jihad zei dat ik een mail moet sturen met mijn gegevens en opzegdatum etc,.. Ik heb de meneer ook verteld dat ik al meerdere keer dit mail heb gestuurd. En hij vond het maar niet! dus heb ik het TERUG gestuurd voor de zoveelste keer! Meneer Jihad zei dat ik maar van de 54,99EUR 33EUR moet betalen? Dus eerst moest ik NIETS betalen daarna moest ik 11EUR betalen en nu moet ik 33EUR BETALEN? Verzint elke werknemer het bedrag dat ik moet betalen? Nu heb ik terug een factuur gekregen van 58,54EUR? Mijn abonnement bestaat niet meer! Waarom krijg ik dan nog steeds facturen en waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat ik GEEN KLANT meer ben!!!

Berichten (9)

Scarlet

Naar: H. E.

24/03/2020

Beste,We hebben de klacht CPTBE00853256-44 met als Scarlet referentie S1861054 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven kunnen wij u meedelen dat we geen enkel opzeggingsaanvraag via Easy Switch van Proximus hebben ontvangen. Op 26/02 hebt u onze klantendienst gecontacteerd met de vraag waarom het abonnement nog niet werd opgezegd.Doordat wij geen opzeggingsaanvraag van Proximus hebben ontvangen, werd er meegedeeld dat u zelf de opzegging moest aanvragen. Op datum van 01/03 hebt u een opzeggingsaanvraag gestuurd viavraag@scarlet.bedit werd ook behandeld.U hebt de nodige kredietnota's ontvangen voor de periode van 01/03/2020 tot 17/04/2020 (zie bijlage).Er blijft nog een resterende bedrag van 33,60 euro te betalen, gebruik wel de gestructureerde mededeling (***203/0623/67971***) zoals vermeld op het overschrijvingsformulier.Wij hopen je hiermee alvast voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarlet

H. E.

Naar: Scarlet

27/05/2020

Geachte SCARLET BELGIUM, Ik heb het resterende bedrag €33,60 al een tijdje geleden betaald! Nu krijg ik twee facturen van scarlet aan met een bedrag van 15 euro? Waarom moet ik 15euro betalen? Ik heb €33,60 betaald terwijl ik het zelfs niet moest betalen want het was niet mijn fout! Ik kan ook niet weten dat ik zelf mijn abonnement moest stopzetten nadat proximus het niet via de Easy Switch nummer heeft gedaan! En dan heb ik het nog eerder vermeld in februari zelf maar jullie konden mijn "mail" niet vinden, ookal heb ik het meer dan 3 keer gestuurd! komaan dit is echt frustrerend echt waar!!! Waarom krijg ik nog steeds facturen van scarlet aan? Wanneer is dit gedoe gedaan?MvgHabiba El Ajjaji

Scarlet

Naar: H. E.

28/05/2020

Beste,We hebben de klacht CPTBE00853256-44 met als Scarlet referentie S1861054 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat de technische opzeg van uw Scarlet Trio abonnement werd uitgevoerd op 19/03/2020.De factuur dat u hebt ontvangen gaat over de Scarlet Comfort-optie voor de periode van 18/03/20-17/04/20 aan 5,00 euro/maand 10,00 euro herinneringskost.Wij hebben een kredietnota opgemaakt voor de factuur met nummer 20R-1362936 ter waarde van 15,00 euro. U zal deze eersaags ontvangen. Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarlet

H. E.

Naar: Scarlet

01/06/2020

Beste, Wat is een scarlet comfort-optie?? Ik wil geen abonnementen van jullie!! Normaal gesproken moesten jullie mijn abonnement op 7februari op stop zetten!!! Maar door een technische fout is dat niet gelukt oke daar heb ik nog begrip voor! Jullie hebben mijn abonnement op 1 maart stop gezet en is weeral niet gelukt! Nu op 19maart is het gelukt maar MOET ik nog 15 euro betalen 5euro van die rare comfort abonnement die ik zelfs niet wil en 10 euro voor herinneringkosten? Herinneringkosten?? Voor wat?? Ik ben dit KOTSBEUHabiba

Scarlet

Naar: H. E.

02/06/2020

Beste,We hebben de klacht CPTBE00853256-44 met als Scarlet referentie S1861054 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat de technische opzeg van uw Scarlet Trio abonnement werd uitgevoerd op 19/03/2020.De factuur dat u hebt ontvangen gaat over de Scarlet Comfort-optie voor de periode van 18/03/20-17/04/20 aan 5,00 euro/maand 10,00 euro herinneringskost.Wij hebben een kredietnota opgemaakt voor de factuur met nummer 20R-1362936 ter waarde van 15,00 euro. Dit bedrag moet u NIET betalen. Dit werd gecrediteerd. U hebt geen openstaand bedrag meer bij Scarlet.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarlet

H. E.

Naar: Scarlet

25/06/2020

Beste,Wanneer stoppen jullie met facturen te sturen? Het is al juni! JUNI?! en ik heb mijn scarlet abo willen stoppen in februari!!! Ik heb gisteren TERUG een factuur gekregen van 166.50 EUR? Gaan jullie pas stoppen als jullie geld krijgen van mij ofwa? ik ben DIT MEER DAN ZAT!! Ik betaal NIETS JULLIE KRIJGEN OOK NIETS VAN MIJ! Ik heb jullie rommel terug gestuurd! Ik betaal geen 149.00EUR omdat jullie jullie decoders niet hebben gekregen want ik heb ze gestuurd en bewijs vindt u in de bijlage! Door de corona maatregelen is het wel delayed en daar kan ik ook niets aandoen! En die herinneringskosten en boetes voor wat? IK BETAAL NIETS ZELFS GEEN ROTTE CENT!! EN STOP MET FACTUREN TE STUREN EN STOP MET MIJ LASTIG TE VALLEN!

H. E.

Naar: Scarlet

13/07/2020

Beste, Het is al twee weken verder en ik heb nog steeds niets terug gehoord van jullie? MvgHabiba El Ajjaji

Scarlet

Naar: H. E.

14/07/2020

Beste,Ik kan bevestigen dat het abonnement opgezegd is, ik heb de factuur van 166 euro volledig gecrediteerd.Het terugsturen van de decoder is niet gelukt, volgens de track trace is het pakje sinds mei nog steeds onderweg.we gaan er van uit dat dit verloren geraakt is bij de post.onze excuses voor het ongemakMvg,_________Frans DeglinneHigh Care and Operation Support AgentRue Carlistraat 2 - B-1140 Evere - P: 32 (0)2 275 34 00VIP.Escalations@scarlet.biz - www.scarlet.beScarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet - Mobile:www.scarlet.be/disclaimer/

Scarlet

Naar: H. E.

14/07/2020

Beste,Is het mogelijk om mijn persoonlijke gegevens van de site te halen voor deze klacht: CPTBE00853256-44Alvast bedankt_________Frans DeglinneHigh Care and Operation Support AgentRue Carlistraat 2 - B-1140 Evere - P: 32 (0)2 275 34 00VIP.Escalations@scarlet.biz - www.scarlet.beScarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet - Mobile:www.scarlet.be/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform