Terug

Factuur krijgen voor iets die niet bestaat?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. K.

Naar: Proximus

19/02/2024

Ik ontvang facturen van proximus maar weet niet waarom? Niemand hier in huis gebruikt proximus voor iets waar een factuur voor nodig is. Wij hebben helemaal geen contract bij hen! Enkel is voor Damen Patrick een herlaadkaart in zijn gsm actief, anders helemaal niets. Het bedrag is 55.68€ en er zouden al sommige bedragen betaald geweest zijn? Niet door ons in ieder geval?

Berichten (2)

Proximus

Naar: V. K.

21/02/2024

Beste,Gelieve ons de documenten die u ontving van Proximus te bezorgen zodat we dit verder kunnen onderzoeken.Mvg,Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-19-09.00.22.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006097584] Ref. [THREAD_ID:1921006097584]

Proximus

Naar: V. K.

08/03/2024

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via de voicemail van contactnummer 0484686508.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-19-09.00.22.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006588759] Ref. [THREAD_ID:1921006588759]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform