Terug

Factuur klopt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

A. P.

Naar: Proximus

08/04/2025

Op 1 januari ben ik verhuisd naar mijn vriend. De bewoners van het huurhuis hebben het Proximus abonnement overgenomen behalve mijn gsm. Zij hebben afgetekend voor overname van de lopende factuur. Echter komt de factuur van 1 januari tot 31 januari toch bij mij. Na contact met Proximus zeiden ze dat dit ging verrekend worden en ik in februari een nieuwe factuur ging krijgen. De factuur van januari zou naar de nieuwe bewoners gaan aangezien ik daar niet woonde en dit op het overname document duidelijk was aangegeven dat zij de factuur overnemen. Na meerdere contactpogingen met Proximus bleef de factuur echter bij mij openstaan en werd ik van hier naar daar gestuurd, niemand gaf mij een deftig antwoord. Er werden tickets geopend waar ik ook nooit een antwoord op kreeg. Op 3 maart sloot Proximus mijn gsm abonnement af wegens niet betalen, nogmaals geprobeerd contact op te nemen, weeral tickets geopend en nog steeds geen antwoord. Toch sturen zij mij nog een factuur van mijn abonnement van maart, terwijl ze mij al op pay en go hadden gezet, mijn gsm die ik bij hun had moet ik in een keer betalen. Dit terwijl ze mij verkeerdelijk hebben afgesloten voor een factuur die niet meer voor mij was. Ondertussen zit het bij een incassobureau en moet ik kosten betalen. Ik wil graag een oplossing want met Proximus geraak ik er niet uit.

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 08 april 2025

Proximus

Naar: A. P.

10/04/2025

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat u ook een dossier heeft geopend via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. U zal dan ook de antwoordelementen via dat kanaal ontvangen. Hierbij sluit ik dan ook het Testaankoop dossier af. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-04-08-14.15.44.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921017768802]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform