Terug

Factuur klopt niet!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Proximus

17/07/2023

Beste,Ik heb in juni Pickx Sports opgezegd en mijn factuur van deze maand bedraagt evenveel als alle voorbije maanden!DUS: Op de factuur van juli werd Pickx Sports twv 16,95 niet in vermindering gebracht!Het probleem bij Proximus is ook dat jullie niet antwoorden op een vraag die we stellen!!!!De 1 of andere zegt dat hij zal helpen en de gegevens erbij nemen en uiteindelijk antwoordt hij niet!!!!!Goeie reclame zeg ??????

Berichten (1)

Proximus

Naar: C. V.

28/07/2023

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192999852219]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform