Terug

Factuur klopt niet!!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

K. S.

Naar: BASE

06/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op [datum] heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € [bedrag]. Dat moet echter een vergissing zijn: [reden van de betwisting]. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € [bedrag], en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

BASE

Naar: K. S.

07/05/2025

Beste, Wij bevestigen de ontvangst van deze klacht. We zullen de klant informeren en dit dossier sluiten. Met vriendelijke groeten, Angelika BASE Support Confidential - Limited

Bemiddeling door Testaankoop 07 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform