Beste mijnheer Deblaere
Ik verwijs naar uw klacht van 11 juli jl. bij Testaankoop.
Ingevolge uw klacht contacteerde ik mijn collega’s van de technische dienst.
Uit nazicht blijkt dat bijgevoegde projectfactuur SMF250009321 dd. 24/04/2025 (bevroren watermeter) voor een bedrag van 269,08 euro u verkeerdelijk werd aangerekend.
De woning met adres Berkenhagestraat 63, 8210 Zedelgem staat sinds 01/04/2025 op naam van de nieuwe eigenaar, De Clercq Fee. De nieuwe eigenaar heeft ook gebeld voor een evaluatie ter plaatse (SM_014715031) op 24/04/2025. Echter was de overname op dat moment nog niet verwerkt, waardoor de factuur nog werd opgemaakt op uw naam.
De factuur zou dus voor rekening van de nieuwe eigenaar moeten zijn.
Namens De Watergroep mijn excuses voor het geleden ongemak.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet
Sofie Van Riet ● klachtencoördinator
0499 98 96 38 ● www.dewatergroep.be
Postadres: De Watergroep, PB 20102, B-1101 Scanning
Vind ons op
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: vrijdag 11 juli 2025 13:15
Aan: Klachtendienst De Watergroep klachtendienst@dewatergroep.be
Onderwerp: Factuur is voor de nieuwe eigenaar
De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u de bedoelde ontvanger bent, gelieve dit bericht en/of de bijlagen enkel door te sturen naar bevoegde personen die er weet van moeten hebben.
Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde en gebruik door hen die niet gerechtigd zijn van de informatie kennis te nemen, is verboden.
Indien u niet de geadresseerde bent of niet gerechtigd tot kennisneming, wordt u verzocht de afzender daarvan op de hoogte te brengen en het bericht te vernietigen.