Terug

Factuur incorrect

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Sixt Belgium

17/12/2022

Op 17 december 2022 ontving ik een brief van het Duitse incassobureau ‘eCollect’ in verband met een openstaande factuur. Op 13 september 2020 huurde ik een auto in Bergamo, Italië om die vervolgens op 18 September 2020 terug te brengen in Milaan, Italië. Ik ontving eerder op 6 december 2022 een factuur om een openstaande schuldvordering van €44,00, die ten laatste op 4 december 2022 betaald diende worden, te betalen.Ten eerste, is het onduidelijk waarvoor ik deze som verschuldigd ben. Tot op heden ben ik onwetend van enige reden van vordering. De auto werd met volle tank en met goedkeuring van de aanwezige Sixt-medewerker afgeleverd op het ‘drop-off punt' in Milaan. Een verdere aanrekening van kosten zou dus onmogelijk zijn. Ten tweede kan ik afleiden uit de factuur van het incassobureau dat er meerdere brieven verstuurd werden. Deze heb ik echter niet ontvangen. Het adres waarnaar er gestuurd werd, klopt bovendien niet. Ten derde, werden er ook maisl verstuurd ter herinnering maar ook deze werden verstuurd naar een mailadres die onbestaande is.Ik betwist hierbij ten volste de inhoud van de gestuurde schuldvordering.

Berichten (1)

Sixt Belgium

Naar: M. V.

17/12/2022

*** english version below ***Beste SIXT klant,Wegens een toename van het aantal aanvragen kunnen wij u momenteel niet de gebruikelijke korte reactietijden bieden en vragen wij om uw geduld. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zullen spoedig contact met u opnemen.Wilt u een nieuwe reservering maken? Maak hier een reservering.Wilt u uw huidige reservering wijzigen? Wijzig hier uw reservering.Wilt u uw huidige reservering annuleren? Annuleer hier uw reservering.Wilt u meer details over het filiaal, zoals openingstijden of routebeschrijving? Meer info vindt u hier.U heeft een kopie van uw factuur nodig? - hier vindt u hulp!Voor geavanceerde hulp en meer opties, logt u in op uw MySIXT portaal: Nu inloggen!Heeft u nog geen SIXT gebruikersaccount? Registreer nu en profiteer van onze voordelen!Als u andere vragen heeft over huren bij SIXT, bezoek dan s:www.sixt.nl/help-center om de antwoorden te vinden die u zoekt.Met vriendelijke groeten,Uw SIXT-team*** english version ***Dear SIXT customer,Due to an increase in volume, we are currently unable to respond as quickly as usual and ask for your patience. We apologize for any inconvenience and will be in touch with you soon.Would you like to make a new booking? Make a booking here.Would you like to change your current reservation? Change reservation here.Would you like to cancel your current reservation? Cancel your reservation here.You need more branch details, such as opening hours or directions? More info here.Did you forget something in the vehicle? - Here you'll find help!You need a copy of your invoice? - Here you'll find help!For advanced help and more options, log in to your MySIXT portal: Login now!Don't have a SIXT user account, yet? Register now and take advantage of our benefits!If you have any other questions concerning renting with SIXT visit s:www.sixt.com/help-center to find the answers you are looking for.Best regards,Your SIXT Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform